torsdag 4. november 2010

BRIO 2



Teddy og lille Propelli har som mange andre barn mange leker. Men jeg er ganske fornøyd med at omtrent 70% av lekene deres er enten arvet (fra da vi var små eller fra familie) eller så er de kjøpt på loppemarked. Men noen nye leker blir det jo også (til jul og bursdager). Her er noen nye BRIO leker. Fine. Synes jeg.



Et tog. Tut-tut.



Lær å gå vogn. Lille Propelli øver.



Hvor skal klossen?

Kanskje litt barnslig å skrive og å interessere seg for leker? Jeg synes ikke det egentlig. Mange foreldre synes at barnas leker bare er i veien, og ja, klart det blir mye rot til tider, men hvis man gir barna fine leker som man selv liker (og de såklart) kan hverdagen med små barn bli glad. De blir glade av leker, de utvikler sin fantasi og da blir jeg glad. I vårt hjem gjemmes ikke lekene bort, de ryddes såklart, men de får lov til å være tilstede. Jeg synes leker kan skape liv i interiøret. Det gjør de ihvertfall hos oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar