lørdag 13. november 2010

Sesongens siste loppemarked

-og det innfridde virkelig til forventningene!
Skjeggemannen fant LP'er, da var han fornøyd. Teddy fant en traktor, og da var han fornøyd. Lille Propelli satt i meis på ryggen min og var fornøyd så lenge noen smilte og pludret med henne (og det var det mange som gjorde). Og jeg, jeg var fornøyd da jeg fant alt dette:

Bilde i blå/grønn nyanse. Nydelig motiv. (50kr)

Cathrineholm form til 50 kr! Det var et virkelig kupp, og jeg svevde i skyer videre.
Plast skål med svaner (10kr), koffert (10kr), og en liten ramme.

To bokser fra Erik Kold Plast DK (30kr) (et fint tilskudd i samlingen min), koffert (10kr) til barna, og et brunt plastnett (10kr?).

Stor Te-boks (?kr)

Jeg var ekstremt fornøyd med dagens fangst. Alt er fra loppemarkedet på Korsvoll skole, dette er et av mine absolutt favortitt loppemarkeder, synes alltid jeg finner noe fint her. Vi var selvfølgelig der når det åpnet kl 10, er jeg ikke det synes jeg sjansene til å finne noe minker betraktelig.. Nå er høsten over, men dette var en strålende avslutning av en for min del innbringende loppesesong..

Da er det bare å vente til våren når sesongen tar til igjen. Jeg gleder meg allerede.

1 kommentar:

  1. Heisann! Digger det jeg ser, du er utrolig heldig med smalingene dine. Jeg blir helt mo i knærne enda jeg sitter.
    Gleder meg til dine fremtidige innlegg og gratulerer med en så FIn BLOGG!

    mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett