mandag 1. november 2010

Tidlig inspirasjon

Da jeg gikk på videregående ble jeg for alvor bitt av loppebasillen. I begynnelsen hadde jeg ikke akkurat så mye peiling eller interesse for interiør, og kjøpte mest vintage klær og vesker. Men etter noen fester hos mannen bak denne leiligheten ble jeg superinspirert på interiør.


Min stil er nok ikke like gjennomført som Asles (onkelen til en skolevenninne), men det jeg først og fremst liker i denne leiligheten er den fine og uredde bruken av farger. Dessuten er det jo flust av designklassikere.
Her er et bilde av 19 år gamle Louise i en klassiker fra hans forrige leilighet.

I artikkelen fra klikk.no nevnes Asles designloppemarked. Her er et bilde jeg tok fra designloppemarkedet i 2005. Annonseres på loppemarked.info.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar