søndag 19. desember 2010

19. desember: Gavedryss

I det siste har jeg hatt vinnerlykke i bloggverden, 
ikke mindre en tre give away'er har jeg vunnet. 

Først var jeg så heldig å vinne 
dette kjempefine indiske bærenettet hos Scandinavian Retro. Tusen takk!
Scandinavian Retro har dessuten en inspirerende Christmas Countdown 
som absolutt kan anbefales:-) 


Deretter klarte jeg å vinne to give-away'er på samme dag! 
Det var kjempegøy.

Hos Frk.Fjong vant jeg disse søte bildene fra en Disney-bok. 
De dukker nok opp på barnerommet etter hvert:-) 
Tusen takk, Frk.Fjong, jeg synes det er kjempegøy å følge med på dagens tips hos deg, og Arranger en GIVE-AWAY  var absolutt en suksess:-) 
 

 Dessuten var jeg så heldig å vinne disse nydelige putene i retro-stoff
fra Randi
Vakre stoff på begge sider, en frisk fargeinnsprøytning i mørketiden! 
Tusen, tusen takk, flinke Randi:-) 


Det er veldig gøy med slike flotte før-julsgaver, 
takk skal dere ha jenter!
Og ha en fantastisk god jul:-) 

1 kommentar: