tirsdag 7. desember 2010

7. desember: "Jul i vårt hus"

 Fikk lyst til å være med på NIB-utfordringen "Jul i vårt hus". 
Har aldri vært med før, men tenkte det ville være gøy å vise frem litt 
hvordan vi har det pyntet i 4 etg i førjulstiden.  


John og Yoko lager julestemning
Vintage-inspirert julepynt
En furukvist skaper stemning før julefurua kommer i hus
Lyslenke
Lp-listene har fått julekolleksjon
Litt rødt og grønt
Snøkrystaller på kjøkkenvinduet
Litt rødt og hvitt i vinduskarmen
Sopp:-)
Førjulspynt i 4 etg.

7 kommentarer:

  1. For en HERLIG samling julebilder. Elsker den LP-hylla. Utrolig stilig.
    Håper du får en deilig og varm dag.

    Klemmer i massevis fra meg.

    SvarSlett
  2. Her var det finfin julestemning! Likte så godt biletet av snøkrystallane på vindauget! Må snart finne fram saksa og klippe nokre snøkrystallar her òg...

    Ynskjer deg gode førjulsdagar!

    SvarSlett
  3. Så flott Cathrineholm-samling du har!
    Jeg har forresten samme blomstrete oppbevaringsboks + den med epler på.

    Om du ønsker tips til førjulsaktiviteter er du hjertelig velkommen innom.

    Vennlig hilsen Frk.Fjong Ü

    SvarSlett
  4. åh, så fint!
    Her inne har jeg ikke vært før. Nå skal jeg snike her.
    Hilsen fra BlandetLOft

    SvarSlett
  5. Hei på deg!! Supert at du ble med på lotteriet mitt;) Lykke til!!

    SvarSlett
  6. Så fint du har pyntet til jul. Jeg liker stilen din veldig godt:)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett