onsdag 12. januar 2011

Inspirasjon: Barnerom

 Først vil jeg gjerne si tusen takk for alle positive tilbakemeldinger 
på mitt bidrag i NIB barneromsutfordring. 
Jeg er helt overveldet, 
og synes det er veldig stas at så mange liker det.

Tenkte derfor å komme med en liten anbefaling
nemlig PAUMES fantastiske bok om 
"children's rooms "Copenhagen"
Selv om jeg ikke forstår
japansk 
er likevel bildene i denne boken en fryd å se på.

Beklager litt dårlige bilder under, men det er litt vanskelig å fotografere i en bok:-) 





4 kommentarer:

  1. Her var det masse inspirasjon ja :o)

    Skikkelig like barnerommet ditt og, og særlig den røde sofaen ;o)

    SvarSlett
  2. Hei, de bøkene ser jo bare helt fantastiske ut, bestilte du dem på nettsiden deres? Trur jeg som er en ekte boknarkoman må skaffe meg noen av disse bøkene, takk for tipset. Klem Wilhelmine

    SvarSlett
  3. OI en riktig inspirasjonsbok dette her - ser det ut til! :)
    Ønsker meg et barnerom jeg å - men må vel kanskje ha en unge først ;)

    SvarSlett
  4. Wilhelmine:
    Jeg kjøpte et par bøker gjennom nettsiden deres. Det var veldig enkelt og greit. Og rask levering til å komme helt fra Japan.

    I ettertid har jeg sett at nettbutikken tamo.no også har noen. Så det går jo an å se der om de har en du har lyst på:-)

    SvarSlett