tirsdag 18. januar 2011

Lei...

Nå er jeg lei av vinteren! 
Snø, slaps, is, snø igjen. 
Kjempekaldt, så mildt, og kaldt igjen...
Nei, nå synes jeg det må være over snart.

 I helgen ryddet jeg litt i barnas klær og kom over disse nydelige vintage pikekjolene
jeg kjøpte på loppemarked en gang for et par år siden. 

Jeg synes de er perfekte sommerkjoler 
for en liten solbrun pike med blomsterkrans i håret og bare føtter. 
Løpende på en eng. 
Sol og sommer.

Det er lov å drømme...



Kjolene på bildene over er omtrent str 3-4 år, 
så det er nok en stund til de passer til lille Propelli.  
  
Kjolene under her passer henne nå. 
Den rosa er en fransk kjole moren min kjøpte til meg da jeg var liten.

  
Bare noen måneder igjen nå, sukk..
 Jeg får grave meg ned i pensum istedet, så får jeg noe annet å tenke på. 

4 kommentarer:

  1. Kjole jente som jeg er Så elsker jeg dette innlegget.Vakre vintage kjoler :)

    SvarSlett
  2. Så skjønne og supersøte kjoler. Min Emilie skulle nok vært søt i dem alle:)

    SvarSlett
  3. oioi..så nydelig...Carl Larsson sier nå jeg:)klem klem

    SvarSlett
  4. Hvor er kjolerne vidunderlige jeg er fuldstændig vild med. Desværre er alle mine piger for gamle til den type kjoler, ærgeligt :-)

    SvarSlett