lørdag 1. januar 2011

Nyttårsfeiring

Godt nytt år! 
Vi har hatt en fantastisk nyttårsfeiring med
gode venner
på deres utrolig vakre hytte. 




Vi har spist nydelig mat,  
(ovnsdampet hellefisk med A's hollandaise, rotmos, smørdampede bønner og grønn salat)
og kost oss både ute og inne.

Hytten er full av gamle, nydelige detaljer. 
Gjennomført og vakkert. 
  Sjel i veggen; laftet tre både ute og inne. 




Første nyttårsdag tittet solen frem.
En deilig start på det nye året...   
Takk for oss A, K-O og H, 
dere er bare de beste å dra på tur med!

3 kommentarer:

  1. Vakker hytte. Laftet er best - jeg liker når hytta er slik ei hytte skal være.Ei hytte skal ikke være et sted med alt det man gjerne drar bort fra for å få litt "fred" :) Herlig!
    Nydelig blåfarge inne i hytta :)
    Tror så på at dere har kost dere der - maten så jammen meg namminam ut den også :)
    Godt nytt år!
    Hilsen frk.eplegrøt

    SvarSlett
  2. VAKKERT!!!!
    Heldige dåkke e som har fått feira nyttår der.
    *sukk*

    Kjekt at du ville følga med hos meg og forresten.
    Glede meg te å følga deg videre og bli bedre kjent :o)

    SvarSlett
  3. det ser bare så hyggeligt ud. godt nytår!! tak fordi du følger med på min blog :)

    SvarSlett