fredag 7. januar 2011

Portrett


Platelistene i stuen har fått ny kolleksjon. 
Denne gangen ble det 
portretter som tema 
for utvelgelse av plater.
Fine fotografier, fine artister. 

Her og her kan dere se hvordan listene har sett ut tidligere. 

De beste damene...

Og noen kjekke karer..

 Så vil jeg ønske alle som er innom en riktig god helg
og samtidig si takk for alle hyggelige kommentarer.
 Jeg blir SÅ glad. 
Blogging er gøy:-)

Dessuten vil jeg ønske 
alle som har lagt seg til som følgere de siste ukene
velkommen! 
Kjempehyggelig at dere vil følge meg videre:-)


3 kommentarer:

  1. Det var stiligt og mange flotte artister :o)

    Skikkelig god helg te deg og!

    SvarSlett
  2. Så utrolig smart og fine lister.
    Flott å vise frem de gode gamle lp platene.Jeg har en stabbel sjøl..som skuffende nok er stablet bort.De burde kanskje få komme frem.Takk for tips!
    Ha en fin helg og så koselig at du vil delta på giborten min :)

    SvarSlett
  3. Syntes den platehylla di er veldig kul:)god helg til deg og dine. Klem

    SvarSlett