fredag 25. februar 2011

4x4 - en utfordring

Jeg har fått en utfordring av  den søte bloggeren bak den fine og inspirerende bloggen Lidyll. Tusen takk!  
Utfordringen går ut på å gi fire svar på fire spørsmål. 
Her er mine svar:  


4 tv-programmer jeg ser på:
  • Nasjonalgalleriet
  • Jordmødrene 
  • CSI
  • Gossip Girl  


  
4 ting jeg har gjort i dag:
  •  Vært på foreldrefrokost i barnehagen
  • Lest "Bildets retorikk" av Roland Barthes
  • Lagd hjemmelaget fredagspizza
  •  Hengt opp ny hylle på kjøkkenet, og blitt veldig fornøyd med resultatet:-)

 

4 ting på min ønskeliste: 
  • VÅR!!!
  • En tur til Berlin 
  •  Flere Cathrineholm boller
  • Nytt kamera  


 4 ting jeg liker dårlig: 
  • Denne forbasket kalde vinteren
  • Å ha dårlig tid
  • Juksepaver
  • At jeg ikke har tålmodighet til å lære meg å strikke 
Ps. bildene er gjenbruk fra bloggen og har vel ikke egentlig så mye å gjøre med spørsmålene:-)

Så skal altså utfordringen sendes videre til 4 andre bloggere:
  
Frk. Eplegrøts lille hus 
 Mathildes skatter
 misc:retro
 Meis
Dere velger selvfølgelig selv om dere ønsker å ta imot utfordringen:-)
God helg! 

4 kommentarer:

  1. oioi takker :)
    Skal gjøre mtt besteste for å ta den i løpet av neste uke!
    Jeg vet nemlig det er en annen jeg ikke har fått somlet meg til å besvare.UFF- må skjerpe meg!
    Likerlikerliker veldig godt den treleken fra brio :)
    God natt til deg.. og fin lørdag!

    SvarSlett
  2. Heisann i natten!
    Kjekt å få veta litt mærr om deg, og flotte bilder :o)

    SvarSlett
  3. fantastic pictures! i love all the stuff for the nursery.

    i wish you a nice weekend, dani

    SvarSlett
  4. Jaså, du ønsker deg vår du også. Det var rart;)

    Og flere Cathrineholm-boller? Jeg ønsker meg en eneste én, jeg! Heldiggrisen som har jakta frem så mange.

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett