mandag 14. februar 2011

Alle hjerters dag

Foto: Martha Stewart
Foto: Martha Stewart
Først må jeg bare innrømme at Valentines har aldri vært
(og kommer aldri til å være) helt min greie.
Jeg er helt for feiring av kjærligheten, 
men jeg føler meg ikke komfortabel med hele den kommersielle greia.

Alle amerikanske husmødres store guru, Martha Stewart, derimot - 
hun har ordning og reda på alle slike store merkedager. 
Der finner man mange flotte tips til ting man kan lage selv og nydelige bilder.
Bildene over er et utvalg av det jeg synes var finest av Marthas Valentines-tips.
Det kan jo passe å lage noe av det til andre anledninger også...

  Ha en fin dag - med eller uten Valentines-feiring!

9 kommentarer:

  1. Ikke helt min greie heller, feirer kjærligheten hver dag jeg <3
    Men, har jo allerede rosa blomster på bordet, så det er jo markert litt, men ikke noe stor ståhei nei:)

    Ha en toppers dag!

    Klem!:)

    SvarSlett
  2. Ann Kristin: Jeg markerer jo litt jeg og, siden jeg har et sånt innlegg. Hadde jeg vært skikkelig anti burde jeg vel ha droppet det også. Men jeg er ikke anti og synes folk må få gjøre som de vil:-)
    Håper ingen føler seg støtt, det er ikke meningen isåfall.

    SvarSlett
  3. Syns innlegget var lekkert jeg:) Rosa er jo aldri feil;)

    SvarSlett
  4. Takk for tips om cathrineholm`en min. Tror nok jeg beholder hanken. Fin blogg du har. Tittet litt rundt nå og må definitivt legge deg på lista mi :)
    Ha en finfin dag.

    SvarSlett
  5. Jeg feirer ikke noe spesielt Valentines day selv, men tenker at kjærligheten egentlig fortjener sin egen dag :-) uansett hvem som har funnet det på!

    SvarSlett
  6. Heilt enig, her i huset e ikkje sånne kommersielle dagar så veldig markerte... men det e jo kjekt me ein unnskyldning te å spisa sjokolade :-)

    Kjempefin blogg du har!! Heilt min smak me fargar og innslag av retro. Her vil eg følga med videre!!

    Håpe du får ein fin kveld!

    SvarSlett
  7. Hei-hei! Så fin blogg du har! Kommer stadig vekk over nye blogger, men din skiller seg ut med bilder som jeg liker og farger! Kommer helt sikkert tilbake hit, ja!

    Håper du har en fin dag!

    Hilsen Solrosa

    SvarSlett