torsdag 3. februar 2011

Award


Jeg har vært så heldig å motta en award fra Sigynsverden  og misc:retro.
Dette var veldig hyggelig av dere, 
og jeg både takker og bukker!

Med awarden følger disse reglene:

1.Takke giveren av awarden og linke til denne.
2. Fortelle 8 ting om seg selv.
3. Gi awarden videre til 8 andre bloggere.


Tja, 8 ting om meg selv, det er litt vanskelig.. 
Men her er noen mer eller mindre interessante fakta:

1. Jeg er nest yngst av 7 søsken, og har 12 tantebarn.
2. Jeg begynner alltid å gråte når jeg ser Jordmødrene på NRK1.
3. Jeg er student.
4. Jeg er til tider en skikkelig hissigpropp, men er sjelden langsint.
5. Jeg er veldig glad i å fiske.
6. Jeg er avhengig av tøfler (vi har så gulvkald leilighet).
7. Jeg har veldig lyst til å bli flink å strikke.
8. Jeg stiller alltid opp på loppemarked en halvtime før det åpner, 
med mann, barn i bæremeis og masse småpenger. 


Så skal jeg altså gi awarden videre til 8 andre bloggere, 
og da blir det disse fine:




 Noen av dere har kanskje mottatt slike awarder før 
så da får dere bare velge selv om dere ønsker å svare på den eller ikke:-) 


 Ha en fin kveld!

8 kommentarer:

  1. Heisann!
    Tusen takk for fin award! Kjempe koselig! Skal få tatt en liten oppsumering/oppryddning i awardene mine nå snart, har fortsatt en fra november liggende å vente på meg! Det er veldig stas og få en slik oppmerksomhet :) Jeg er bare litt treg av meg..

    Fint å bli litt bedre kjent med deg og, liker deg så godt! SÅ kult at du viser bilder fra folkemuseet, ikke fått vært der ute å sett så dette satt jeg pris på. Ja tenk på all den teaken.. kanskje litt mye av det gode? Liker best denne 2011-talls retro 1970`tallets stilen jeg.. En god blanding. Kos deg videre, vi bloggest snart igjen!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Gratulerer med award, og takk for at du gir den videre til meg :-) Oi, så utrolig hyggelig med award :-) Tusen, tusen takk! Har aldri fått det før så det var koselig. Da skal jeg poste den og gi den videre etter helga, nå skal jeg på hyttetur i Nissedal!

    SvarSlett
  3. Gratis med award. liker bloggen din veldig godt. Stilige innlegg fra folkemuseet. der har jeg ikke vært siden 5 klasse på barneskolen tror jeg.fikk litt lyst til å dra nå igjen da:)
    God helg til deg og dine:)Klem

    SvarSlett
  4. Oi, så hyggelig med award! Føles ut som om jeg har vinni!

    Liker bloggen din veldig godt, blanding av fine detaljer og hverdagsliv. Norsk folkemuseum er fantastisk og magisk for både liten og stor, fikk også lyst til å ta turen igjen etter på ha lest innlegget ditt!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. Gratulera så masse med velfortjent award!
    Så kjekt å få veta litt mærr om deg :o)

    Ha ei strålande helg!

    SvarSlett
  6. Hei Louise. Tusen tusen takk! Så utrolig koselig av deg! Ble virkelig kjempeglad! Ingen kommentarer er så gode som dine. Gir awarden velfortjent tilbake til deg, du er en av mine favoritter! klem Ragnhild

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med award for den fiiine bloggen din! Og TUSEN TAKK for at du vil gi den videre til blant annet meg:DDD(lager de ikke smilefjes som går rundt hodet?;)
    Under etiketten "award" har jeg skrevet 7 små ting om meg selv..
    Ha en superduper kveld!
    God klem på deg:)
    Klem Pøbelen

    SvarSlett
  8. takk for award! nå må jeg legge hodet mitt i bløt og finne ut hva jeg skal dele med bloggverden : )

    SvarSlett