tirsdag 22. februar 2011

Gult

Fake blomst, Egersund servise, Marimekko kopp, plastboks, Rösti bolle, serveringsbrett og Egersund Solsikke-kopp som blomsterpotte.
Jeg har lagt merke til at mange i bloggeverden for tiden hyller gule innslag i interiøret.
Og jeg er helt enig, gult er kult:-)
Derfor fikk jeg lyst til å lage et innlegg med noen gule ting hjemme hos oss. 

Super Mario-godteri i bokhyllen (som Skjeggemannen bare måtte kjøpe etter at jeg hadde vist han det Med et lekent sinn hadde kjøpt), mine gule Cathrineholm'er, Wall'e og en perlet E i settekassen.

På barnerommet: Tapetfugl på bokhyllen, gamle biler i tallerkenhyllen, Coca Cola-kassen som fungerer som garage for småbiler, lommelykt.
Gult er litt vår synes jeg...
Og jeg GLEDER meg til våren!

Some yellow things in our apartment. I want spring to come soon:-) 

14 kommentarer:

  1. Gult erlik vår! Og nå næermer den seg veldig da :-) Håper jeg... Så utrolig fin cocacola esken var!

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ. så fint, bare misunner deg de Cathrine Holm kjelene, men sånn god misunnelse da..hi,hi...klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett
  3. Gult er kult!
    Vårlig og herlige bilder..
    :)

    Her føles våren langt unna, med minus 15 og snøvær, men snart..kanskje...

    SvarSlett
  4. Så herlige gule bilder!
    Ja - gi meg vår!

    SvarSlett
  5. Jeg er litt i gult-modus for tiden jeg også. Gult er virkelig kult! :)

    SvarSlett
  6. Åå så fint, gult er bare så herlig.
    Takk for fine bilder...lengter mot vår
    *Cecilie

    SvarSlett
  7. JA til gult! Digger jo alt på bildene, men spesielt "garasjen" og Cathrineholm-bollen. Her i huset går det i gult og oransje på omgang. Snaart vår nå :-D

    SvarSlett
  8. Gul er slett ikke så verst en farge! ;-)
    Du hadde jo mye gult i heimen - her er det bare LITT; men synes de lyser godt opp likevel ;-)

    Ha en fin kveld videre!
    :-)

    SvarSlett
  9. gul er en farge som jeg liker bedre og bedre!!
    ..merkelig i grunn, for jeg var heelt anti for noen år siden!
    ..kan man skylde det og på ammetåke og hormonforstyrelser? ja, det tror jeg.
    ;)

    SvarSlett
  10. GULT - SOL - VÅR - JAAA!!!

    Neste uke får vi det visst kanskje...

    SvarSlett
  11. JA GULT er kult, elsker gult! Og elsker de seneste innleggene dine også! Det er alltid så fint å få komme inn her til deg. Koselig hylle på barnerommet, gratulerer til 3åringen, søøøte spenner og god barnesikring og kult veskeinnholdbidrag, dos family er ELSK! og så bra godisinnlegget mitt inspirerte. Visst var mariogodteriet godt også?! Nei du og du, din blogg er god som gull, gleder meg til neste visitt allerede!
    Kos deg videre med allt det gule, nå mangler bare gule sola på himmelen :D

    SvarSlett
  12. Må bare stemme i med de andre kommentarene, gult ER kult : )

    SvarSlett
  13. Ja! Så mange fine gule ting! Eg har alltid vært glad i gult, og no fekk eg nesten litt vårfølelse her :-)

    SvarSlett
  14. ..Elsker den gule cathrineholm bollen
    En slik en står høøøyt oppe på ønskelista mi :)

    SvarSlett