fredag 18. februar 2011

Krydder på en fredag



 Jeg er så glad i krydderboksene fra Helios. 
Idag fikk jeg endelig somlet meg til å kjøpe noen flere. 
Masse deilig krydder og veldig dekorative bokser. Litt finere enn Hindu og Santa Maria liksom.. 
Vi har de stående rett over komfyren slik at vi lett kan få tak i de når vi lager mat.
Sammen med litt annet pynte-stæsj. 
Jeg liker blått glass og samler på små vaseri ulike fasonger.

Nå er det snart helg, 
og vi forbereder bursdagsfeiring for Teddy på søndag. 
Tiden går så fryktelig fort, snart har vi en 3-åring i hus.
Det blir stas:-)

God helg, alle sammen! 

16 kommentarer:

  1. Hærlige krydderbokser.
    Lykke til med bursdagsfeiringen :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Helt enig, supre krydder. :)
    Så masse fint blått glass.

    Kos dere med bursdagsforberedelser :)

    God helg!

    SvarSlett
  3. Det var fine hyller! Herlig fargemiks! Men du - kva er nå desse små morsomme figurane du har? Har sett dei på "Ting" - men forstår ikkje kva dei er...?

    Fin helg til deg!

    SvarSlett
  4. Så flott og fargerik den hylla di er! Er glad for å ha oppdaget bloggen din. Vil gjerne følge deg videre ;-) Ha en fin bursdagsfeiring! :-)
    Klem, Turid

    SvarSlett
  5. for ei lekker hylle!
    ..og de bollene og formene på toppen der er jo ikke kjipe og se på de heller lissom.. ;)

    god helg!

    SvarSlett
  6. Fin hylle med spennende stæsj! Likte godt det pyntebåndet/tapeten også jeg ;) Fin hælg te dæ!

    SvarSlett
  7. Så flotte hylle og fine farger:)

    W

    SvarSlett
  8. Jeg legger meg til som følger hos deg jeg:)

    W

    SvarSlett
  9. Cathrineholmene dine = sukk :D Fiiiiine.

    SvarSlett
  10. Flotte bilder, søte du!
    Elsker som alltid lotusene påtoppen der!*smil* og krydderboksene var kjempe fine-godt tips!

    Gratulerer med treåring denne helgen!Kose dere med feiring og stas!*smil*

    Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Vakkert vakkert vakkert!!! Sååå herlige farger!:D

    Goooood helg!

    Klem:)

    SvarSlett
  12. Fantastisk fargerik og herlig blogg du har!
    Så masse nydelig i hyllen din!
    Ha en super helg, og lykke til med bursdagsfeiring!
    Klem:)

    SvarSlett
  13. Så fin samling av Cathrineholm-ting du har! Og ikke minst de fine blå vasene! I like!

    SvarSlett
  14. heisann hoppsann! du har vunnet en liten trøstepremie hos meg i kveld..jippi!

    SvarSlett
  15. Hei og hopp!
    Så koselig att du likte bloggen min!
    Har aldrig sett de krydder boksene der! De må jeg ta en nærmere titt på neste gang jeg er i butikken! Går jo fint å ha de fremmme når de er så fine!
    Håper du har hatt en bra helg og att uken blir det også!

    Kram

    SvarSlett