onsdag 23. februar 2011

Pakker

 Idag har to pakker kommet i hus. En jeg har ventet lenge på, og en hyggelig overraskelse. 




String hyllen jeg bestilte på Designtorget i desember (!) er endelig kommet.
Det tok sin tid får en si...
Men nå har den altså kommet, og jeg har endelig fått julegaven fra mor og far. Tusen takk:-) 
 Gleder meg til å få den opp på veggen.

 

 
Den hyggelige overraskelsen var en trøstepremie jeg fikk i posten fra søte, kreative Gunnhild med den fine bloggen MeisEn liten retro-meis og tre små retro flagg. Supert:-) 
Det var vel strengt tatt ikke bare jeg som fikk pakke for snille Gunnhild hadde sendt med en kjempesøt sopp til Teddy og Propelli. Den henger allerede inne på barnerommet. 
Tusen takk, Gunnhild, for en slik hyggelig overraskelse på en ellers kjedelig onsdag:-)
P.S. Sjekk også ut Meis sin fine Epla-butikk! 

6 kommentarer:

  1. :D Visste ikke at det var mulig å få tak i NYE stringhyller! Så bra:)Elsker stringhyller..Gleder meg til å se den på veggen!

    SvarSlett
  2. Så søt gave du har fått fra Meis! :)

    LilleNattis kan brukes opp til iallefall 2 år, muligens lengre:) Alt ettersom hvor lang barnet er og behov selvfølgelig.

    Så mye fint å se på bloggen din:)

    SvarSlett
  3. Oi, gleder meg til å se hyllen på plass!*smil* Og herlig trøstepremie du fikk!

    Du, nok en gang har jeg noe til deg på bloggen min! En liten utfordring til deg fra meg..*smil*

    Ønsker deg en fortsatt fin fredag!
    klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så fine pakker!
    Heldig er du!!
    :)

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  5. Så kule ting du hadde fått i posten :) Jeg elsker pakker og kjenner gleden på dine vegne ;)
    God helg :)
    Janne

    SvarSlett
  6. Oioi...herlige tidløse string. Gleder meg til å se den oppe på veggen:) God lørdag til deg. klem klem.

    SvarSlett