mandag 28. februar 2011

Prosjekt bildevegg



I gangen har vi en lang vegg hvor planen er å dekke så og si hele med bilder av venner og familie i gamle rammer. 
Så langt er ca en tredjedel dekket... For det er ikke så ofte vi får ånden over oss, og faktisk klarer å sette igang med å velge ut bilder og for deretter å printe de ut.
Litt som å lage et album liksom, det er vanskelig å sette igang. 
Men det er bare å brette opp ermene og sette igang, 
for rammene ligger bare her og venter.
De har jeg samlet opp gjennom flere år, fra diverse loppemarkeder.
Har du noen prosjekter du liksom aldri helt klarer å ferdigstille? 
  
 Old picture frames, collected from fleamarkets over several years.
I find it hard to finish my everlasting project; an entire wall in our hallway with lots of pictures of family and friends.  

10 kommentarer:

  1. Kjenner til det å ha ting som ikke blir ferdige. Lage album er en ting... Dessuten er det rart hvor blind man ser seg på gulvlister som mangler eller vinduskarmer som skulle hatt et nytt strøk med maling. :)

    Spennende med bildevegg da!

    SvarSlett
  2. Hehe, har vi ikke alle noen "kreative prosjekter" som blir liggende halvferdige år etter år da? :P

    Blir kjempelekkert med de rammene! Husker jeg var helt målløs da jeg var på loppemarked for 2 år siden og en superfrekk dame rasket til seg ALLE de fine rammene, og klarte å komme unna med bare å betale 20 kroner for dem (snakk om pruting på høyt niva. Merker jeg ikke har kommet over det helt enda..)

    Ha en fin dag i solen!

    SvarSlett
  3. JA, jeg har m a n g e prosjekter som jeg ikke ferdigstiller. OG siden vi bor 4 stk i en treroms med smekkfulle boder, føler jeg litt press på å kvitte meg med noe hver loppissessong. Foreløbig kniper jeg igjen...
    ...smil...Fin mandag!

    SvarSlett
  4. *sukk* for en samling med rammer..!
    jeg mangler vegger å henge bildene mine på jeg..men det skal det bli forandring på!

    SvarSlett
  5. Hihi, eg har og samla på akkurat sånne rammer med samme formål :o)

    TTT

    SvarSlett
  6. jeg elsker denne type rammer. jeg må også have fat på nogen!:)

    SvarSlett
  7. Åh, så fine rammer! Eg er ein rammesamlar sjøl :-)

    SvarSlett
  8. Jeg samler også på slike rammer! Maler de hvite jeg da :) Har et prosjekt med dem gående, så får vi se hvor lang tid jeg bruker ;)

    SvarSlett
  9. hejhej, hittade just hit. Så mycket härliga bilder och skön stämning!
    /Ylva

    SvarSlett