tirsdag 8. februar 2011

Tusen takk, Wilhelmine!

  
For en ukes tid vant jeg blogg-lotteriet inne hos Wilhelmine
Og igår fikk jeg denne pakken i posten, tusen, tusen takk!
Kjempefin bok med mange spennende brødoppskrifter, 
jeg fikk lyst til å bake med en gang jeg begynte å bla i den. 
Jeg ble også kjempeglad når jeg fant 6 glutenfrie oppskrifter i boken, det betyr nemlig at jeg kan bake noe som Skjeggemannen også kan spise (han har cøliaki). 
Dessuten hadde Wilhelmine vært så søt 
og sendt med en kjempefin heklet sopp og en deilig mintsjokolade (nam..). 
 Det er så gøy å få pakker i posten:-)

2 kommentarer:

  1. Så heldig du har vært! Kjekke ting å vinne :)
    Glad jeg fant bloggen din nå jeg, for her var det mye fint.
    Legger meg til som følger, for her vil jeg
    tilbake ;)
    Ha en fin tirsdag!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse!
    Ser ut som en flott, flott bok.
    Nydelig sopp også.

    Ha en fin kveld, vennen.

    SvarSlett