lørdag 12. februar 2011

What's in your bag - bidrag



Den kule svenske bloggen DOS family har for tiden en utfordring gående kalt:
What's in your bag?

Kjempespennende å 'snoke' sånn i bildene av andre menneskers vesker:-)
Og jeg fikk selvfølgelig veldig lyst til å bli med selv, så dette er mitt bidrag.

Min veske på vei til barnehage og forelesning inneholder dette:
Forelesningshefter, Propelli-saueskinns-sokk, kuldekrem, min døde morfars bilnøkler(jeg bruker bilen hans), tyggis, Rosebud-salve, piperenser-armbånd lagd av Teddy, husnøkler, spenne, smokk med holder, post-it, pennal jeg lagde som 15-åring, penner, Orla Kiely-lommebok, Selbu-votter, lærer-veske fra loppis (siden jeg skal bli lærer).

DOS family-challenge: 
My bag contains (on my way to kindergarten and lectures):
Note-pads, my daughters sheep-skin sock, cold-cream, my dead grandfathers car-keys(i'm driving his old car), chewing-gum, Rosebud salve, pipe cleaner-bracelet my 3 year old son made, keys, post-it, pacifier, hair clip, pencil case I made when I was 15, pens, Orla Kiely wallet, Selbu-mittens, bag from flea-market.

8 kommentarer:

  1. hihi så gøy.
    Vesken og noe av innholdet er ganske så likt min egen faktisk:)Kanskje jeg skal slenge meg med på denne selv.Artig!

    SvarSlett
  2. Sånn veske du har ønsker jeg meg også, men har ikke hatt lykken med meg i jakten så langt!

    SvarSlett
  3. takk for herlig komentar på bloggen min ;)
    JA jeg syr klærne selv ;) er ganske ny i syverden men har blitt bitt av basillen ;) ELSKER å sy barneklær i retro/gjennbruk.
    Så løp og kjøp ;) hihihi... Billig er jeg også-kommer meg snart ut på epla.no tenker jeg !

    Heldige deg som har funnet så flotte bukser . Digger de ;)
    Ha det flott videre.

    SvarSlett
  4. Jeg likte vesken din, en sånn en burde jo jeg også ha.
    Hvilken type lærer er det du skal bli (barneskole, faglærer etc)?

    SvarSlett
  5. Jeg er lærer på videregående (adjunkt med tilleggsutdannelse) Media & Kommunikasjon. Der leker vi oss med animasjon, video, foto, web og annen design.
    Ü

    SvarSlett
  6. Jeg har helt lik veske! Morsomt å oppdage at andre har gjort samme bruktfunn som meg;) Min er forøvrig etter bestemor, hun oppbevarte alle sangnotene sine der og brukte den når hun dro på korøvelse.

    Jeg bruker min til ca det samme som deg!

    SvarSlett
  7. Hi,hi så artig innlegg...selv suser jeg bare rundt med lommeboken i hånden...sier til meg selv at jeg må bruke veske å være litt mere damete hele tiden...men jeg får liksom ikke begynt...ha en fin lørdag. Klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett