søndag 27. mars 2011

Årets første loppemarked

I går var det endelig årets første (og helgens eneste) loppemarked i Oslo. 
Jeg og Skjeggemannen var der, det var også sånn ca halvparten av Oslos befolkning. Det var mange folk... 
Var ganske lettet over at vi hadde en snill mormor som passet barna, og at vi var ute i god tid før det åpnet. Dagens fangst ble heller ikke så aller verst, under ser du resultatet mitt.

Hva kan dette være?
Jo, et campingbord (til hytta) og et sengetøy.
Og en skummel teak-hai, pluss litt fargerikt kjøkkenutstyr i plast - en søt liten vekt og nok en boks.
Var du også på loppemarked i går?

  
  First flea market this spring, these are my finds. 

22 kommentarer:

  1. iiik!! så heldig du var da! sengetrekket var knallfint :) ..og campingbordet innbyder virkelig til å slå seg ned for en kopp med kaffe :)
    synes du var heldig med loppefangsten din jeg!

    SvarSlett
  2. Wuhuuu, steiki, for et kult bord! :D

    SvarSlett
  3. Ja, det var jeg! På det samme loppemarkedet hvor jeg fant det samme dynetrekket selv om jeg kom et kvarter etter åpning : D Dette har jeg ønsket meg i flere år, så jeg ble overlykkelig.

    Vet ikke om det var fordi du ikke fant det jeg fant eller tenkte du skulle dele godene - men TAKK uansett!!

    SvarSlett
  4. Kjempefint bord og dynetrekk! Jeg var på Retromarked, og ser ut i fra bildene dine at du også skulle vært der!! Hilsen Anne Lise som bor på Lillehammer :)

    SvarSlett
  5. wow!
    knall sengetøy og bord!

    SvarSlett
  6. Kjempefint sengetøy- og haien var kul! Jeg skulle egentlig på loppemarked denne helgen- men fikk plutselig litt "avsmak" og bare tanken på å sloss meg gjennom en fullstappet gymsal ga meg frysninger på ryggen. Det ble derfor ingen loppiser på meg, men håper denne plutselig loppetrøttheten er over til neste helg- og at jeg kommer meg på "jakt" da ;)

    SvarSlett
  7. Kjempefine skatter! Likte spesielt godt dynetrekket og campingbordet ;)

    Jeg bor også i Oslo...så det bare skulle være et market og tenkte at jeg orket ikke...begynner vell å bli gammel (40 til neste år)...elsker loppiser altså, men venter til det blir flere utover og folk sprer seg litt...har foresten hørt at Korsvoll skal være Oslos beste. Har aldri vært der selv...har du?

    Fin uke te dæ! :) Klæm

    SvarSlett
  8. Dritfett bord!!

    Her er det ikke loppemarked før neste helg. Og guuud, det gleder jeg meg til!!!

    SvarSlett
  9. Jøss, var vi på samme loppis? Du fant jo masse fint, da jeg var der var det stort sett bare skrammel....men jeg dro jo riktignok på søndag da (så urutinert!) Mye folk var det hvertfall, og plenty trengsel.
    Fine ting asså! Digger bordet:-)

    *Mollie*

    SvarSlett
  10. Hei! Så gøy at du vil være med på blogg lotteriet mitt:)

    Så mye fint du fant på loppis! Det var loppis her ute forrige helg, men uten barnevakt, og viten om at det var vårens første, og helgens eneste loppemarked, droppet jeg det..
    -men jeg gleeeder meg til sesongen er skikkelig igang!

    SvarSlett
  11. Kult bord! Og haien - I like!

    SvarSlett
  12. Misunnelig på at du har fått starta loppejakta! Fine lopper blei det også.

    Vi skulle vært på samme marked, men blei stoppa av omgangssyke. Loppelars begynte å kaste opp i kassa på butikken i går, dritmoro! Så da var det bare å holde seg inne. Men! Vi prøver igjen ved neste anledning ;-)

    SvarSlett
  13. oi oi...herlige loppefunn da!*smile*
    Nydeligste bordet da!

    Ønsker deg en flott flott ny uke, frøken fryd!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  14. så morro! bare så synd det er så himla mange andre mennesker som også liker loppis!! blir så trangt om plassen!

    fine lopper fant du likevel!

    SvarSlett
  15. Flotte loppeting! Det campingbordet var supert! :-)

    Har forresten en award til deg, inne hos meg ;-)

    Klem, Turid

    SvarSlett
  16. Åh, en fin blog, du har! Fandt netop vej hertil.
    Mange hilsner fra Sophie, som også elsker loppefund, Erik Kold og andet fint;-)

    SvarSlett
  17. Masse fint du fant! Digger bordet! Men, jeg må si at teak-haien utmerka seg;)

    SvarSlett
  18. Det sengetøyet har jeg også. Arv fra mormor :D Fine funn, kult bord.

    SvarSlett
  19. Så masse fine innlegg her sidan sist! Diggar den nye lampen din - og finfine lopper du har funne! No kribla det godt i loppefoten gitt!! Har ikkje starta loppesesongen enno, oj som eg gler meg!

    Klem

    SvarSlett
  20. Såååå kult campingbord!! Har sett et lignende før på Grønnland, men det var ikke til salgs. Regner med at vi var på det samme loppemarkedet :) Til helga er det heldigvis litt flere å velge i! Gleder meg!!

    SvarSlett
  21. ååhh..det sengetøyet var fantastisk!!!

    SvarSlett