lørdag 12. mars 2011

Et sikkert vårtegn

Vestkanttorget
 


Nå er den vel like rundt hjørnet - våren altså?
I dag var det til og med marked på Vestkanttorget, et sikkert tegn... 
Det var riktignok ikke mange bodene der (eller noe særlig bra utvalg), 
men følelsen og stemningen - den var der. 

Jeg er så glad i Vestkanttorget, og selv om vi sjelden kjøper noe (ofte litt dyrt) 
så er vi innom der nesten hver lørdag igjennom sesongen.  
Etter lørdagsmorgenenes faste loppemarked-runde såklart;-)


A sign of spring in Oslo - the market at "Vestkanttorget". 

8 kommentarer:

  1. Åå, nå er den her snart! Og våren betyr også loppemarkeder! Gleder meg sånn :)

    SvarSlett
  2. akkurat dette misunner jeg dere "byfolk" her er det langt mellom loppisene ;)

    SvarSlett
  3. Så kjekt! Skulle ønske vi hadde noe sånt her i Bergen!
    Har en prikk lik koffert som den på bildet!:)
    Ha en fin kveld!!
    Janni

    SvarSlett
  4. Søk etter "Loppemarked" på Facebook, ser det finnes et par grupper der som informerer om HVOR + NÅR (men ser hovedsakelig ut til å være Oslo og Bergen.)

    Gleder meg stort årets loppesesong Ü

    SvarSlett
  5. Jeg dyrket litt forskjellig i fjor. Basilikumen ble riktig så bra, så den hadde jeg faktisk stående fram til jul (men da var den pistrete...)

    Oreganoen fikk flytte ut, og har overvintret. Den holder seg bare fint. Hadde et tomatprosjekt (fikk noen fine stiklinger) men de sto alt for kaldt her hos oss, så jeg fikk aldri noe sving på dem.

    Trikset er nok å ikke så for tett, bruke såjord, ikke vanne så mye etter at de har begynt å spire. Plante dem om så de får mye deilig og næringsrik jord rundt røttene. og sørge for nok lys + varme.

    Den boken som jeg viser i det andre innlegget synes jeg var veldig fin. Lån den på biblioteket Ü

    SvarSlett
  6. Hei!

    Har en award til deg og så så jeg etterpå at du hadde fått den allerede... Men-men - det gjør vel ingenting? Kanskje kommer det noen flere innom her og ser at det fine du viser!

    Håper du får ei fin uke!

    SvarSlett
  7. Åh...drømme drømme!
    VÅR + LOPPEMARKED!!! Åh! *sukk*
    DET er mye å se frem til det-gleeeeder meg!*smil*

    SvarSlett