mandag 7. mars 2011

NIB-utfordring mars: Kjøkken


Litt i siste liten, men bedre sent enn aldri:-)
Her er mitt bidrag til NIB's kjøkken-utfordring.

Kjøkkenet vårt bærer preg av:
- at vi bor i en leieleilighet og ikke kan velge kjøkkeninnredning og farger på veggene selv
- at vi er glad i farger
- at vi kjøper det meste i vårt hjem fra loppemarkeder
- at jeg liker samlingene mine;-)
- at vi tilbringer mye til på kjøkkenet 
 





  

Dette ble visst litt av et bilderas:-)
Ha en fin dag! 

PS. må bare legge til at jeg var så utrolig heldig å vinne en utrolig flott premie hos Futura idag, 
så snart blir det ny lampe over kjøkkenbordet! Jippi:-)


My contribution to NIB (norwegian interior bloggers) monthly challenge, this month: Kitchen.  

19 kommentarer:

  1. Skal si du er en storsamler av Cathrineholm, heldiggris!

    Koselig kjøkken, har liksom lyst å hoppe rett inn der, slå meg ned og ta en kopp te + kjeks, eller skillingsboller...

    Likte godt den lille hyllen din. Følte meg inspirert. Takk for titten!

    Ü

    SvarSlett
  2. Å så koselig kjøkken!! Og den Cathrineholm samlingen.... Lykke til!

    SvarSlett
  3. For et HERLIG kjøkken :)
    Blir glad av alle fargene og sammensettingen.
    Mange skatter du har her!
    Lykke til i utfordringen.
    Klem

    SvarSlett
  4. For et fantastisk kjøkken!:D Likte det veldig godt!:) Herlige farger, vakre mønstre og så oser det av herlig atmosfære:)

    SvarSlett
  5. Fantastisk herlig kjøkken. Og for en samling!

    SvarSlett
  6. Åh, gillar verkligen ditt kök! Alla fina retroprylar, färgerna, massa snygga Lotus-kärl och katten som poserar så fint :)

    SvarSlett
  7. Herlig kjøkken med flotte farger og masse kule retroting:) Jeg er virkelig imponert over Cathrineholm samlingen din! Lykke til :)

    SvarSlett
  8. Åh, den cathrineholm-samlingen var meeget misunnelsesverdig. Og digger string-hylla! Kunne ha kost meg veldig lenge på dette koselige kjøkkenet ja :-)

    SvarSlett
  9. Liker kjøkkenet ditt kjempegodt! Fantastisk hvordan et litt typisk kjøkken kan bli spesielt med farger og nydelige ting. Og uten å gjøre noe dramatisk med hverken vegger, gulv eller kjøkkeninnreding. Fint å se for alle de andre som også bor i leilighet der det er begrenset hva man kan gjøre. Tror du har bra sjans i konkurranse, ønsker deg lykke til!

    SvarSlett
  10. Lika veldig godt frodigheten din. Du har din egen stil som er heilt super! Lykke til!

    marian

    SvarSlett
  11. Sinnsykt samling av cathrineholm du har..
    Hadde "dødd" for den lille gule bollen der..Den står HØYT på min ønskeliste gitt.

    Så mange kule detaljer på kjøkkenet ditt.
    HERLIG :)

    -Ida Susanne
    (Sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  12. Herlig..herlig...herlig, søte du!*smil*

    Det første bildet der var flott synes jeg! Deilige farger...og så alle de deilige cathrineHOlm-sakene da! Åh! *dån*
    Jeg er kjempe fan, og må jo smelte når jeg ser bildene dine...*smile*

    Gratulerer med dagen i dag forresten-kvinnedagen og allt!*smil*

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  13. heldigeheldigeheldige deg som vant lampe fra futura!! Gratulerer!! :)

    klem

    SvarSlett
  14. Knallkoseleg kjøkken! Lykke til! Når eg ser bildene dine, tenker eg; LESS IS BORE! Utruleg frodige og fine detaljar! Fargar! Likar!!

    Og grattis med lampe frå Futura! Der er det jo SÅ mykje fint!

    Klem

    SvarSlett
  15. Nydelig kjøkken, liker det kjempegodt.
    Lykke til !
    *Cecilie

    SvarSlett
  16. DIGGER fargen på bordføttene! Og pus på bord og benk! Og alle de nyyydelige tingene dine! :D

    SvarSlett
  17. Hei frøken! Kom tilfeldigvis over bloggen din. Jeg er en evig retrofan. Jeg har en ting for bokser, boller, mugger og vaser. Jeg ble utrolig forelsket i den grønne boksen med hvite prikker?

    SvarSlett
  18. Utrolig fint kjøkken!! herlighet. Jeg har selv et 50-talls kjøkken, og jeg irriterer meg grønn over at jeg ikke tør å satse på en litt mer fargerik stil!

    Tusen takk for herlig inspirasjon, store muligheter for at det blir en omgjøring på kjøkkenet nå!

    og er det forresten en String hylle jeg ser? :)

    SvarSlett