fredag 4. mars 2011

Speil, speil...


Nytt speil til barnerommet.
Fra bruktbutikken.
Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til å la det henge i barnehøyde, 
er så redd for at det skal gå litt for vilt for seg der inne, at det knuser og at noen får vondt. 
Men det passet liksom best inn på barnerommet, 
også er jo de fleste barn veldig glad i å se på seg selv da. Vi får se hvordan det går..

Men nå er det endelig fredag!
God helg til alle som er innom:-) 


New mirror. Found in a thrift-shop. Now in the children's room.
Have a nice weekend!  

10 kommentarer:

  1. Så kult=) ha en finfin helg

    SvarSlett
  2. Tror det skal gå finfint jeg:)
    Mange fine ting jeg spotter her på bildet!
    fin fredag:)

    SvarSlett
  3. For et herlig speil!

    Håper dere får ei toppers helg!:)

    Klem!

    SvarSlett
  4. Ahh digger det! Kan det være samme som Nanino har på veggen sin?! Flott funn er det iallefal! Fin fredag!

    SvarSlett
  5. Kjempeartig speil :) Har ei lita tulle selv som elsker å speile seg, så det blir sikkert kjempefint :) Er innom jevnlig og kikker på den koselige bloggen din ;)
    Ha ei fin helg:)
    Hilsen Guri

    SvarSlett
  6. Eeelske dei speilene der altså!
    Eg har ett brunt, men vett ikkje heilt kor eg ska gjørr av det.
    Det går sikkert fint på barnerommet da :o)

    Og hærlige hippiebilder i forrige innlegg.
    Håpe helga di e aldeles strålende snupps!

    SvarSlett
  7. Åh, nå fikk jeg "flash-back" til barndommen! Vi har sånt spil, riktig nok i en annen farge, på hytta...*smile*

    Syne det ble lekkert hoS deg!

    Ønsker deg og dine en fortsatt fin søndag!
    Her skal vi feire 5-mils seier med fastelavensboller nå...namnam..*smil*

    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Retro-fine speilet! Elsker det!

    SvarSlett
  9. Fin blogg du har:)
    Legger meg inn som følger!

    SvarSlett
  10. Herlig speil, tok meg rett tilbake til barndommen - vi hadde sånn på hytta!

    SvarSlett