torsdag 24. mars 2011

Ukens samling - del 1



Sterkt inspirert av fjorårets kanskje mest spennende prosjekt  
- den amerikanske bloggen A Collection a day, 2010
har jeg heretter tenkt til å presentere en av mine samlinger en gang hver uke. Alt fra deler av store samlinger til mindre samlinger. Helt siden jeg var liten har jeg likt å samle på ting, små ting for det meste, men jeg holder meg ikke alltid til et spesielt tema. 
Bortsett fra at det meste er gammelt/vintage.

Mer om det amerikanske prosjektet kan du lese om her dessuten har jeg tidligere hatt et innlegg med bilder fra den fantastiske leiligheten til damen bak A Collection a Day (der finnes det flere linker)


Ukens samling: 
Vintage plastkjeder  



Inspired by last years perhaps most interesting blog project -  A Collection a day, 2010
I have decided to present one of my many collections once a week.
 I have loved collecting since I was a little girl, and usually don't stick to a specific topic. But most of my collections include vintage items. This week: Vintage plastic necklaces. 

8 kommentarer:

  1. Så gøy!
    Har faktisk tenkt på det samme, at det hadde vært så gøy å vist fram litt samlinger, f.eks. en gang i uken :) Må nesten begynne med det etterhvert! Mange som har samle-"mani", meg inkludert ;)

    Tusen takk for bursdagshilsen!

    SvarSlett
  2. ÅH så artig-ikke umulig jeg slenger meg på :)
    Herlige kjeder - jeg har noen slike selv også:)

    SvarSlett
  3. Så artig :o)
    Den puten du har sydd var kjempefin.
    Blir koselig å følge deg vidre .
    Ha en flott helg :o)

    SvarSlett
  4. Utrolig morsomt konsept!!!*smile*
    ...og så de lekre halskjedene også da, søte du! Herlige fremover nå til vår og sommerkjoler!*smile* ..vel, når den tid kommer...

    Sove godt!
    KLem fra meg

    SvarSlett
  5. Hei,
    hvis flere har lyst til å gjøre som Frk.Eplegrøt og starte opp med å vise sine egne samlinger inspirert av det jeg har vist her, hadde jeg synes det var kjempegøy!

    Da er det hyggelig hvis du isåfall gjør som Frk.Eplegrøt og linker tilbake til meg:-)

    Hilsen Louise

    SvarSlett
  6. Slike plastkjeder er så fine!

    SvarSlett
  7. A collection a day er kjempebra! Og det syens jeg din blogg er også, derfor får du en "I love your blog"-award fra meg. Gratulerer :-)

    SvarSlett