søndag 3. april 2011

Helgens lopper - 1


Det ble selvfølgelig en tur på loppemarked denne helgen også, denne gang på Huseby skole. Fant litt forskjellig, så jeg deler det opp i to innlegg. 

Først ut er dette serviset hvor jeg fant en kaffekopp og en tekopp med hver sin skål, og et lite fat. Mønsteret heter "Bonnie" og er designet av Inger Waage for Stavangerflint. Fant også et plastbrett fra Marks & Spencer. 
Synes forresten det er ganske festlig hvordan dette serviset og brettet (helt tilfeldigvis) matcher perfekt (nesten) i fargesammesetning og mønster med det lille campingbordet jeg kjøpte på loppis forrige helg. Bare se... 


Nesten så det blir litt komisk, ikke sant? ;-)

Part one of finds from this weekends trip to a flea market. Look how it fits with the small camping-table i bought at a flea market last Saturday! Funny;-)  

14 kommentarer:

  1. Så fine ting du har fått kjøpt! Skulle ønske det var flere loppemarkeder her jeg bor også..
    Gleder meg til å se del 2:)

    SvarSlett
  2. Nyyydelige ting du har funnet!! Æ like! Gleder meg til fortsettelsen ;) Fin dag! :)

    SvarSlett
  3. FIINeste loppefunnene! Heldige du.

    SvarSlett
  4. Sikke nogle fine fund :) Tillykke med det nyeste scoop :)

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlett
  5. Herlige farger og flott mønster :-) Du har teft for lopper, skjønner jeg ;-)

    Ha en fortsatt fin Søndag!

    Klem, Turid

    SvarSlett
  6. ha! så mye fint :) ....og alt i blått faktisk!

    SvarSlett
  7. Snakk om å matche! Fine farger!

    SvarSlett
  8. herlige funn altså. og så er det rart hvordan tingene en kjøper matcher hverandre uten at man tenker på det...
    god søndagskveld!

    SvarSlett
  9. Wow, helt fantastiska fynd!

    SvarSlett
  10. så vakre farger! og ja, de matchet jo perfekt!!

    SvarSlett
  11. Må si du er en bra skattejeger! Vi var en tur på Huseby vi også, men det var på søndag. Du er kanskje førstemann inn på lørdager?
    Det blei ingen store skatter, men BRIO-tog, litt klær og noen bøker til mini-loppa. Var litt apatisk, men setter inn støtet til lørdag, da skal jeg være en sånn som er førstemann inn og soper til meg skattene!

    SvarSlett
  12. For et funn!! Har funnet et par asjetter av disse før, og de er så morsomme og ikke minst har de herlige farger!
    Kult at det matchet sånn da :)

    SvarSlett