mandag 4. april 2011

Helgens lopper - 2

Barndomsnostalgi 



Denne vognen er et annet av helgens loppefunn. 
Jeg har vel strengt tatt nok vogner til barna mine (en søskenvogn, en enkeltvogn og to litt større retrovogner), men jeg har vært på jakt etter en slik trille med sete i lerret sååå lenge...  
(en slags unnskyldning)
Den er i litt dårlig stand, men ingenting jeg ikke kan fikse med noen kraftige sting 
og litt vasking og pussing. 
 Jeg synes lille Propelli blir en liten kopi av meg når jeg var liten når hun sitter i denne. 
Barndomsnostalgikeren, det er meg!!  ;-)



Another find from the flea market on Saturday; a vintage stroller. It reminds me of my childhood, my daughter is almost an exact copy of me in this picture:-) 

8 kommentarer:

  1. Åh, sånn hadde jeg da jeg var liten og. Så en blå en på dynga her for litt siden....irriterer meg grønn over at jeg ikke kjøpte den.

    Ha en fin uke :D

    SvarSlett
  2. Dæsken den var fin!
    Plutselig kom jeg på at jeg selv satt i en slik en... Hurra for retro vogner!

    Ü

    SvarSlett
  3. superskjønn!!
    jeg har også sittet i en slik en, i blåstripete mønster ;)

    SvarSlett
  4. Dem kan jeg også godt huske tror min nevø på 26 år har siddet i en sådan.
    Hvis du har lyst er min nyeste retrokjole på min blog idag :-)
    God aften til dig.

    SvarSlett
  5. Oi oi! Jeg holdt på falle av stolen her gitt-den vognen du har funnet der var jo bare helt fantastisk! Sånn hadde jeg da jeg var liten også...mimrer litt selv merker jeg...*blunkesmil*

    ...og påskeharen er ikke vanskelig altså! Det som krever mest er kanskje sagingen, enten lurt å bruke båndsag eller så kan man sage for hånd med en sånn liten håndholdt sag (presisjonssag?)....jeg tok min på båndsaga på verkstedet,da gikk det kjapt..*smile*

    Kvikk fix*smile*

    Ønsker deg en flotters mandagskveld, søte du!
    klem fra meg

    SvarSlett
  6. Den var knallskjønn, nå ble jeg ganske misunnelig :-)

    SvarSlett
  7. Åh, en sån vill jag oxå ha! Avundsjuk:-)
    /Anna

    SvarSlett
  8. Ah, så utrolig kul!
    Nå begynner jeg nesten å lure på om jeg kanskje så dere. Jeg så i hvertfall flere retro vogner med barn oppi. Jeg hadde bæremeis med sønnen min oppi :)

    SvarSlett