tirsdag 26. april 2011

Endring


 LP-listene i stuen har fått ny 'kolleksjon'.
Hver gang jeg bytter ut plater i disse listene forsøker jeg å velge meg et slags tema som skal være felles på coveret. Denne gangen ble det by/bygninger/konstruksjoner som tema. 
(det er altså ikke noe musikalsk tema, kun coverets utseende som gjelder)
Relativt åpent, altså;-)
Her er det tidligere utgaver av platelistene. 



Jeg vil også benytte anledningen til å takke for alle hyggelige kommentarer på påskeinnlegget:-)
Vi har hatt en super ferie i Kragerø, en 'sommer'-påske; med lange morgener, strandlek og familiehygge. Utrolig herlig, men hverdagen er ikke så verst den heller.. 



A new collection of LP-records on the wall in our living room. I try to pick records with a common theme (visually, not musically). The theme this time is city/buildings/constructions. Here are former versions of the LP-wall.

7 kommentarer:

  1. YAY! fantastisk god idé! jeg er stolt innehaver av en ganske så super LP-samling sjøl, så den ideen der skal jeg jammen tygge litt på. og ja, jeg ser vi har veldig lik musikksmak!

    SvarSlett
  2. Så dekorative de platene deres altså! :)

    SvarSlett
  3. Utrolig god ide å ha lp-plater i utstilling sånn! Var jo så flott og dekorativt!*smile*

    ...hatt litt bloggefri nå i påsken jeg-var deilig å ha fokus på familie,kos og venner*smile*...Men nå er jeg tilbake i hverdag og bloggemodus*blunkesmil*

    Har påsken vært fin?
    Ønsker deg en flott kveld!
    klem fra meg

    SvarSlett
  4. sett på bloggen din, og må si du har en finfin og inspirerende blogg, så jeg legger meg til som følger jeg, for ikke å gå glipp av noe :)

    tuddelidu

    SvarSlett
  5. Coveret e viktigast ja ;o)

    Så flott altså!
    OG kjekt å hørra at påskeferien har vore fin.
    Ser ut som de fleste har hatt finvær i påsken og det e jo aldri feil :o)

    SvarSlett