søndag 3. april 2011

NIB - utfordring: Gjør det selv





Mitt bidrag til denne månedens NIB-utfordring, "Gjør det selv".  
Lampen har min samboer, Skjeggemannen, lagd ved å feste en gallerispot på et gammelt fotostativ (alt fra loppis). Vi mangler fortsatt en lengre ledning, men jeg ville ikke ha med en litt stygg skjøteledning på bildet;-) Her er flere bilder av lampen fra et tidligere innlegg.
My contribution to this months challenge, "Do it yourself" at NIB (norwegian interior bloggers). A lamp made of an old gallery spotlight and wooden tripod.

9 kommentarer:

  1. Så kuuuul!! Mannen din er litt av et funn altså:)
    Hvis denne lampen ikke får finaleplass, så skjønner ikke jeg noen ting ihvertfall!

    SvarSlett
  2. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej, hvor er den bare blevet FANTASTISK!!!! Dem skal I til at producere nogle flere af :) Ej, hvor er jeg misundelig!
    Knus

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Fancysmancy! Hadde vært tøft med en av disse fargede stoffledningene..syns jeg da :-)

    SvarSlett
  4. Holy crap, den var rett og slett DRITKUL, heia deg!! :D

    SvarSlett
  5. denne var rett og slett helt fantastisk! Jeg stemmer på deg :)

    Ha en finfin kveld!
    klem

    SvarSlett
  6. Veldig kul lampe !
    *Cecilie

    SvarSlett