tirsdag 12. april 2011

Snart påske..

Jeg gleder meg... 
Vi pynter ikke noe særlig til påske, de fuglene som bor i 4 etg bor her stort sett hele året. 
Som disse vintage badeendene på soverommet. 
Men jeg gleder meg til fredag, da kommer påskepynt laget av barna hjem. I går kom Teddy hjem fra barnehagen med maling på de merkeligste steder, så det blir gøy å se hva de har laget:-) 



Søt..

It's Easter soon. We don't decorate much, the birds in our apartment usually live here all year long. Like these vintage bath ducks in our bedroom. But I do look forward for the kids to bring home self-made easter decorations from kindergarten:-) Yesterday my son came home with paint in the weirdest places. 

9 kommentarer:

  1. Så fin seng dere har!!!
    Lite påskepynting her også gitt.... Kaskje det blir litt etterhvert :)

    SvarSlett
  2. De enden var supersøte :-)

    SvarSlett
  3. Herlige endene*smile* Og ja, så gøy det skal bli når barna kommer hjem med selvlaget pynt!*smile*

    ...du, jeg hoppet i det og kjøpte meg en billett til nibs bloggtreff i sommer jeg! Bli med du også da!?*smile*

    Går jo an å samles en liten gjeng først til frokost eller noe, og gå samlet til der vi skal møte kl 10 feks*smile*

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Nydelige ender og HVILKE loppefunn! Jeg ønsker meg også AKKURATT slik barnevogn når min lille søte blir eldre! Herlige innlegg du legger ut, jeg kjenner energien komme!

    SvarSlett
  5. Så kule badeender! Må innrømme at jeg trodde de hadde sett likedan ut siden første stund, men der tok jeg feil:)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Åh, så herlige!
    Lekker farge og uttrykk!;)
    Janni:)

    SvarSlett
  7. Wæo, det er de fineste bade-endene jeg har sett! <3

    SvarSlett
  8. Så artig at du hadde kjøpt de samme boksene i dag.
    Og det kommer ikke noe særlig påskepynt inn i huset her heller unntatt det barna kommer hjem med. Har fått en liten sniktitt når jeg har vært i barnehagen. Det er så utrolig mye fint de lager :)
    *Cecilie

    SvarSlett
  9. Den fineste farve på badeænder :-)
    God weekend.

    SvarSlett