fredag 27. mai 2011

Grå fredag

Detaljer hjemme


Grått ute, grått inne, 
grått i kroppen, grått i sinnet. 
Hørtes kanskje litt dramatisk ut det siste der, men det er litt sånn noen ganger;-)
Tredje dag med kink i ryggen og eksamenståke i hodet gjør at alt føles litt grått og trått for meg i dag.
Men jeg håper at helgen blir lysere, litt sol og varme hadde vært fint. 
  
God helg til alle som er innom:-)


Shades of gray this friday, because of the weather outside. 
I hope the weekend will be brighter:-) Have a nice weekend!  

4 kommentarer:

  1. Huff, det hørtes ikke noe ålreit ut. Kink i ryggen har jeg ikke personlig erfaring med, men eksamenståke kan jeg skrive under på at er kjipt... Håper dagene fremover blir lyse og fine - på alle områder!

    SvarSlett
  2. huff, vennen...hang in there!

    ...men nyydelige bilder synes jeg! oN THE "UP"-SIDE*blunkesmil*

    Ønsker deg og dine en super helg, søte!
    klem fra meg

    SvarSlett
  3. huff da!
    håper du er bedre idag, og at ting er litt mer lysegrått ihvertfall..:)

    SvarSlett
  4. Aiai, eksamen og kink... Det er lys i enden av tunnelen! <3

    SvarSlett