søndag 8. mai 2011

Helgens funn

IKEA - katalog fra 1970 (!), lekekoffert, to plastbokser.

Total loppefangst. Jeg er spesielt fornøyd med kule-lampen. 

Flap-klokken er fra nyere tid, og har dessverre en smelteskade på den ene siden, på bildet godt skult av de to søte vennene 'Salty' og 'Peppy'. Men det er ikke så farlig, for den er ganske tøff allikevel. 

Jeg måtte nesten kjøpe disse krydderboksene som jeg kom over på Vestkanttorget. Prisen var faktisk overraskende grei. 


Flea market finds from Saturday.

19 kommentarer:

  1. Oh, kulelampen var rett og slett knallkul... *Knis*

    SvarSlett
  2. herlige funn - digger både lampen og plastboksene! en kan aldri få nok lopper, vel?

    SvarSlett
  3. Oioioi - fine funn! Boksane og klokka og lampen og ... ALT, egentleg!

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  4. Så artig med IKEA katalog fra 1970! De grønne stolene var jo kule da! Jeg gikk glipp av loppis denne helgen. Heldigvis tenker sikkert mannen min..

    Ha en fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Finfina fynd! Gratulerar till loppelyckan. :)

    SvarSlett
  6. Shitpomfritt for non kupp! Skulle gjerne bladd litt i den IKEAkatalogen selv. Og den lampa; gudbedre, dødskul.

    SvarSlett
  7. Fine funn! Lampa var knallfin! Jeg har en ting for kulelamper. :)

    SvarSlett
  8. Elsker, elsker kulelampen. Så estetisk og så vakker. Liker så godt den formen...Flotte bokser og skjønn koffert til samlingen...

    Jeg var en tur på loppis igår. Plukket med meg mest leker til gutten på snart 6. Store dionosaurer som er kjempepopulære for tiden og dyre å kjøpe nye. Han ble kjempehappy!

    De skulle ha 40 kr per stk for LP-platene. Trodde jeg skulle dåne...

    Kos deg med IKEAkatalogen i kveld da!
    Søndagsklæm fra mæ

    SvarSlett
  9. Et lite bord fullt av kupp, må si jeg falt litt for den gule Shell-bilen, jeg.
    Vi var ikke på samme loppis, jeg var på Borgen i Asker, men refleksvester pleier å være selgeruniform ganske mange steder, det ; )

    Gratulerer med finfine funn og ha en god start på uka!!

    SvarSlett
  10. så mye fint!
    arti med ikeakatalog da, søt koffert og! :)

    SvarSlett
  11. Fina saker du har fyndat!
    Fortsatt härlig söndag:-)

    SvarSlett
  12. Det var mange fine ting :) Så morro med en ikea katalog fra 1970 hoho sikkert mye fint i den. Finfin kule lampe. Her er min kule lampe som har fått seg en oppfreshninng. Fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  13. Hei på deg, så mye fint du fant. Jeg har også en IKEA katalog fra 70 tallet, så gøy å se i...lekekofferten er den søteste ever.

    SvarSlett
  14. Masse fine ting du har funnet-som vanlig*smile*
    ...men er enig med deg; Den lampen var litt av et kupp gitt! Aldeles lekker! Vært på jakt etter noe sånt, og alle jeg har kommet over har vært kjempe dyre..*snufs*

    ..gleder meg til å se den når den har kommet seg på plass ja*smile*

    Ønsker deg en flott ny uke, frøken!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  15. Mange finfine funn!!! Du må nesten vise fram noen bilder fra den katalogen alstå!! SÅ spennende!!!

    SvarSlett
  16. Sikke mange fine fund du har gjort, jeg er lidt vild med Ikea kataloget :-)

    SvarSlett
  17. Stilig! Nå angrer jeg litt på at jeg ikke stakk på loppis før jobb på lørdag - på søndag føltes det liksom som det var for sent... Ja, ja. Kanskje neste helg.

    SvarSlett
  18. Hei igjen, frøken*smile*
    ...ikke noe stress...lykke til med eksamen!*smile*

    ...ja, jeg har handlet meg billett til glansdagen ja-ligger i kommoden min og glitrer..hihi...Synes i grunn det er litt skummelt selv, går jo alene...ser flere tar m venninner som ikke blogger, men synes liksom det er litt av poenget å trosse en egen terskel og bli kjent med andre bloggere...derfor hadde det vært kjempe stas om du ble med, så kan vi "ikke-kjenne-noen" sammen, og bli kjent vi*smile*

    ..si i fra når du har bestemt deg du! Jeg krysser fingrene for at du blir med!*blunkesmil*

    God kveld, frøken!Og igjen, lykke til med eksamen!
    KLem fra meg

    SvarSlett
  19. Flotte funn! Så artig med Ikea-katalog i fra 70-tallet! Vil du dele litt bilder av bildene også eller..? ;)

    SvarSlett