søndag 1. mai 2011

Loppelørdag

Det beste funnet; en liten brun sausekjele fra Cathrineholm 
Stoffer og en håndkle-kappe i en gul plastkurv, sausekjelen, liten opalin-vase, Snoopy-fugl, teak-dyr, metall-sommerfugl, Gustavsberg salatbolle i melamin, glass/plast kopper.
Hvalen blir nok god venn med haien jeg kjøpte tidligere i våres.
Nydelig grovt bomull-stoff med sommerstemning. (bildet klarer ikke helt å gjengi de fine fargene)  

Vi var på to loppemarkeder igår, et i Bærum og et i Oslo.  
Vaffelspising og møte med familie og venner ble det også. Det er ekstra gøy å gå på loppemarkeder på sin egen barndomsskole.
Det er sjelden vi kjøper møbler på loppis, det er liksom overmøblert nok her hos oss, men igår fant vi noe vi ikke klarte å gå ifra, og noen møbler til hytta, men de får jeg vise til uken. 
Saturdays flea market finds. 

24 kommentarer:

  1. åh så mye fiiint!
    Så lekkre stoffer - åh....jeg kjenner jeg blir litt små misunnelig her, det har nemlig vært skammelig lite loppis på meg i år:(

    SvarSlett
  2. herrrlig,
    ingen loppiser akkurat her ennå,
    da er det så gøy å varme opp med å se hva andre kjøper!

    SvarSlett
  3. Veldig fine funn! Jeg liker å gå på loppemarked men jeg klarer liksom aldri å velge/finne de gode bitene... det er et slags talent det, tror jeg og det virker som du eier akkurat et sånt talent du ; ) Koselig du ble med på giveaway-en min!

    SvarSlett
  4. Så fine skatter du har funnet!
    Sikle, sikle... ;)Den salatbollen var helt skjøn!

    Blir så lykkelig jeg når andre bloggere er heldige på loppis. Digger bloppisinnleggene (man kan vell finne opp nye ord, kan man ikke?)

    Fin kveil te dæ og dine! Søndagsklæm fra mæ

    SvarSlett
  5. Sikle-sikle!!

    På det øverste i frotté. Og Gustavsbergbollen. Og kaffekoppene. Og smørsmelteren selvsagt. Og i det hele tatt er jeg glad vi ikke var på samme loppis denne helgen, for da hadde blitt nevekamp ; D

    SvarSlett
  6. fantastiske funn..igjen!!
    så kule teakdyr du finner..? har aldri sett slike "live" jeg. stoffene var og kjempefine!

    SvarSlett
  7. Masse pent. I <3 loppis.

    De hvite koppeglassa, de har jeg i oransje :) Kjempefine og perfekte for små barnehender (så lenge de ikke finner det for godt å dunke de hardt hardt hardt i bordet ;)

    Og veldig fin Prytz-Kittelsen smørkjele!

    SvarSlett
  8. ..eller sausekjele som du skrev da ;)

    SvarSlett
  9. For en fangst! For et fint sted på nettet dette er!
    Takk for i dag, beste Lou.

    SvarSlett
  10. Å, så utrolig mye fint du har funnet! Har selv en sånn sausekjele (i hvit og oransje), bruker den mye =)

    SvarSlett
  11. Så mye flotte ting du fant! Likte godt den bollen og selvsagt sausekjelen! Håper du får en fin uke!

    Hilsen Solrosa

    SvarSlett
  12. Aaaaw, søte sauskjelen, jeg er sjaluuuh...

    SvarSlett
  13. woho for noen kupp!
    grattis!
    nyt uken som kommer. jeg satser på noen kupp til neste helg!
    klem m

    SvarSlett
  14. Supre funn, og DEN Cathrineholmen da :D Heldig.

    SvarSlett
  15. Så gøy da! mange fine lopper her ja:)

    SvarSlett
  16. wow her er det mye fint. Morro når man kan dra hjem med en sånn fangst. elsker gryten:)))

    SvarSlett
  17. Vilka fina saker!!! Inte avundsjuk, nä...:-)

    SvarSlett
  18. utrolig flott ting, søte du! Skjønner godt at du ikke kunne gå fra disse skattene-og gleder meg til å se møblene*smile*

    ..cathrineholm er jo ALDRI noe man kan gå fra vel...*blunkesmil* Hadde ikke jeg klart ihvertfall...hihi*smile*

    God kvld til deg,søte du!
    Mandagsklem fra meg

    SvarSlett
  19. Oi, det var fangsten sin! Likte særlig de små teakdyrene, jeg. <3

    SvarSlett
  20. Hei! Så utrolig mange flotte loppefunn, stolen var utrolig kul=)) Kom over bloggen din via en annen blogg og ble sittende å lese. Du har et nydelig hjem med flotte detaljer. Ha en fin tirsdagskveld videre

    SvarSlett