lørdag 14. mai 2011

'Ny' vintage



Nykjøpt og ubrukt vintage, 
en vårjakke til Propelli og en stripete T-skjorte til Teddy. 

På Vestkanttorget idag var det en bod som solgte ubrukte vintageklær til barn. 
En drøm for slike som meg. De hadde mye fint, og jeg angrer egentlig på at jeg ikke kjøpte mer.
(hvorfor må man alltid være etterpåklok?) 
Men jeg er storfornøyd med resultatet. Det er sjelden man finner vintage barneklær i så god stand. 
Jakken er foreløpig litt stor, men til neste år blir Propelli så fin, så fin i den nye jakken sin:-)
Flere bilder av barnerommet finner du her


I bought some vintage clothes for my children today, never been used. A jacket for my daughter and a red/white striped T-shirt for my son. I rarely find vintage clothes for kids in such good condition. Now, my only regret is that I didn't by more.   
More pictures from the children's room here.  

14 kommentarer:

  1. Ååh, så fint!!!!
    Den ranselen var jo bare fantastisk!♥
    Janni:)

    SvarSlett
  2. Fine kjøp. Likte så godt det øverste bildet ditt. Skikkelig nostalgisk. Skulle ønske jeg bodde litt nærmere Oslo og Vestkanttorget. Må alltid innom der når jeg er i byen.

    SvarSlett
  3. Å herlig funn! Heldig og flink er du.
    Ha en fortsatt god helg:)

    SvarSlett
  4. Kjempefin! Var innom en butikk på Grunerløkka for en tid tilbake som het GammelErik & .... De også hadde masse flott!

    Klæm klæm

    SvarSlett
  5. Ja, verkligen superfin!!
    Vilken lycka:-)

    SvarSlett
  6. Heisan
    Det første bildet var helt fantastisk, skikkelig hjertebankbilde for meg!
    Så artig med ned ubrukte fine vintageklær! Akk, ja etterpåklok er jeg ofte...
    Fin søndag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  7. DEt var virkelig en kup! Så bra: ) Moroms rom! Ha en fin søndag

    SvarSlett
  8. Hvor er jakken bare utrolig fin.

    SvarSlett
  9. Den var virkelig søt! Kjempefint snitt og nydelig farge. Og så herlig på den gamle kleshengeren. <3

    SvarSlett
  10. For en fabelaktig fin blogg du har ;) Om du er interessert i vintage barnetøy bør du følge med på bloggen vår. Vi kommer til å åpne butikk 4.juni og nettbutikk til høsten ;) Spre det glade budskap om du vet om fler som liker den slags. Ønsker deg fin hvitveistid ;oD

    Mvh «Aantasjin»

    SvarSlett