tirsdag 31. mai 2011

Polkadott


Lidyll utfordrer bloggere til å vise frem sine ting med polkadotter på, 
og det er det klart jeg vil være med:-) 

Det var faktisk ikke så vanskelig å finne noe prikkete her i 4 etg, 
den grønne boksen står vanligvis i hyllen på kjøkkenet, det samme gjør Super Mario - fluesoppen, det røde stoffet har jeg lenge hatt planer om å lage noe av (men hva har jeg ikke klart å bestemme meg for enda), og vindmøllen pynter vanligvis opp i tallerkenhyllen på barnerommet

Har du lyst til å se flere prikkete innlegg, 
eller å vise frem det prikkete du har, 
ta en titt inn til Lidyll, her, da vel, og bli med du også:-)


Lidyll challenge bloggers to show their polka-dots. 
 These are my spotted things, look here for more inspirational polka-dots:-) 

12 kommentarer:

  1. Så utrolig flott, søte du! Helt herlig! Digger alt sammen-som en ekte polkadot-fan...*hihi*

    ..vifta var bare helt RÅ!

    ...supert at du hadde lyst til å henge deg på*smile*alltid litt sånn skummelt når man gjør noe for første gang-tenk om ingen gidder liksom...*hihi*

    Du, jeg har sikkert spurt tusen ganger..liten masekråke*hihi*
    ..men hvordan ble det med deg og glansdagen??

    Stooor klem fra meg*smile*

    SvarSlett
  2. Fint! Snurran som står i blomman är jättesöt! :-)

    SvarSlett
  3. Herlig fargerikt bilde!:)
    Janni

    SvarSlett
  4. Jeg blir også med på polkadotter :) Stilig super mario sopp.

    SvarSlett
  5. Weeeee, det var en utfordring for meg! Men jeg har ikke tid til å blogge i dag, skal skrive det bak øret og stikke innom Lidyll! :) :) :) Fantastisk stol og herlig fluesopp - hvor har du fått tak i den? (Soppen altså, flere stoler er det dessverre ikke plass til her i heimen!)

    :)

    SvarSlett
  6. Elsker polkadotter :-) Det var en fin utfordring.

    SvarSlett
  7. Så kule prikketing!! Den herlige boksen, da! -Og kuul vindmølle:)

    SvarSlett
  8. Åh, super mario, geeken i meg hyyyler etter en slik sopp! :P

    SvarSlett
  9. Tusen takk for fine ord hos meg igjen :D
    SÅ fine polkadott ting du virer frem! Nå fikk jeg og lyst til å finne og vise frem. Gleder meg til å sjekke innom Lidyll nå. Viften og soppen er representert i huset her og. De er så søte :)

    SvarSlett
  10. Herlig bidrag! Liker de lekne fargene og stilen. :)

    Sommerhilsen fra Huldra

    SvarSlett
  11. Du har mange herlige bilder ;)

    SvarSlett
  12. Hei!
    Mange fine prikker her :)
    Er no rart med prikker- får meg alltid til å smile!!
    Likte godt soppen din :)
    Lykke til i utfordringen!

    Klem Anette
    (som har give away ;)

    SvarSlett