tirsdag 14. juni 2011

...

Det ble visst en liten bloggpause hos meg, ihvertfall på innleggsfronten.
Forrige uke hadde jeg siste innspurt på eksamen, og når jeg var ferdig dro jeg og Skjeggemannen (uten barn) til hytta vår, for å forsøke å ferdigstille noen prosjekter før sommeren. 
Det ble en hektisk helg, jeg hadde på forhånd tenkt å ta masse bilder, men når jeg kom hjem var dette bildet av noen gamle malingsbokser det eneste  jeg hadde tatt...  
(Vi fikk gjort mye da, så det kommer nok flere bilder fra vår hytte i vannkanten når vi drar på sommerferie)




Jeg synes etikettene var så fine (mye finere enn dagens) og ville forevige de før de havnet i spesialavfallsdunken. 


I like the labels on these old paint containers.  

4 kommentarer:

  1. ja de er kjempe fine! veldig retro : )

    SvarSlett
  2. Fine malingsbokser :) Ikke bestandig så enkelt å huske å ta bilder når man skal være effektiv, med masse å gjøre :) Kan tenke meg det er deilig å være ferdig med eksamener. Fin dag til deg.

    SvarSlett
  3. så godt å være ferdig med eksamene! grattis!
    synes i grunn nesten all embalasje var finere før..også malingsspann!
    men, sånn er det vel med alt, og 20 år synes vi sikkert dagens ting og tang er såå kult!
    ;)

    SvarSlett
  4. Så deilig å dra av sted uten skjerm og nesten uten kamera, man trenger en liten pause fra det iblant. Dere er jammen heldige som har hytte! Voksenpoeng til deg;)
    (Vi har en å dra til vi òg, men den er familien sin, mange om beinet..)

    SvarSlett