torsdag 2. juni 2011

Ettermiddagssol








































Mange av dere har sikkert vært ute og kost dere i solen på denne herlige fridagen. 
Det har ikke jeg, 
for jeg har sittet inne og skrevet på en eksamensoppgave. Og mumset biscotti:-)  
Jeg er så og si ferdig, og derfor kunne ikke unngå å knipse noen bilder når ettermiddagssolen skinte så vakkert inn på kjøkkenet. 

Ha en fortsatt fin himmelsprett! 


The afternoon sun through our kitchen windows. 
So beautiful, and reminds me of the weather outside. I've been inside today, writing on my exam, and eating biscotti, but as I am almost finished writing I couldn't resist taking some pictures of the beautiful sun:-)

13 kommentarer:

  1. Lykke til med eksamen! Ettermiddagssolen er bra : )

    SvarSlett
  2. Lykke til med eksamen, selv sitter jeg og gjør siste innspurten på masteroppgaven min. Alt annet er så forlokkende...selv husvask. Ute regner det, så været er på min side..akkurat nå. Lykke til videre!

    SvarSlett
  3. Sukk, som jeg digger de grønne føttene!

    SvarSlett
  4. Så deilig at du nærmer deg slutten! Lykke til!

    SvarSlett
  5. Lykke til med innspurten :) Digger skåla og de grønne bordbena ;)
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  6. Å, så herlig fargekombinasjon i bildene!!
    Lykke til med eksamensoppgaven :)
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  7. Takk for soppetipset! Og lykke til med siste finish på oppgaven. :) Så stilig understell på bordet - hvor er det fra? Har lik bordplate (i alle fall hvis din er fra IKEA!) og har vurdert nye bein en stund. :)

    SvarSlett
  8. Lykke til med eksamenen! Flotte bilder. :) God elg videre! Hilsen Solrosa

    SvarSlett
  9. Nydelig lys, nydelig kjøkken-krok og nydelig lotus-bolle!*smile*

    ...håper du sover godt nå, og at du har fått ut masse eksamens-skriving i dag!Sender deg en positiv tanke, og krysser fingrene for at eksamen går flotters*smile*

    Sove godt*smile*
    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Masse lykke til med eksamen, min eksamen begynner i morgen klokken 12.00...skal bli både godt og vondt...5 dager med isolasjon og skriving, bare det går bra nå da...lykke klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett
  11. Så heldig dere er som har sooool :-)
    her regner og regner og regner det ...
    Lykke til med eksamen :-)

    SvarSlett
  12. Hei igjen :-)
    Bare ett lite tips :

    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    Ny sjangse - Hver måned
    ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    Vil du være med ?
    de har litt klær til dame også :-)

    SvarSlett
  13. Skader ikke å ha slike omgivelser når man må sitte inne på fridagen :) Lykke til!

    SvarSlett