onsdag 15. juni 2011

Oransje

Sukkertøy for øyet har for tiden en utfordring som går ut på å vise frem oransje detaljer.
For noen år siden hadde jeg dilla på oransje så det er fortsatt en del ting med den fargen 
her i 4 etg. Ganske mye faktisk:-) Her er et utvalg.

kjøkkenet; (lampen jeg kjøpte for litt siden henger ikke vanligvis her altså:-)
Jeg liker gamle lommelykter, særlig oransje. Vannkanne på balkongen.
barnerommet. Sofa arvet fra min samboers mormor.
Oransje leker, bøker og bildet jeg lagde i vinter.

Har du noe oransje? 
Her kan du se flere bidrag eller bli med på utfordringen.


The blog Sukkertøy for øyet challenges to show off orange details.
As you can see there are a lot of orange  in our apartement. 

24 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Den lille sofaen var superkul!

    SvarSlett
  2. så masse fine bilder av fine fine oransje ting. jeg liker så godt oransje. og enig med høytrykk; den arvede sofaen var jo råkul!

    SvarSlett
  3. Knallfine detaljer! Likte så godt lommelykt-samlingen din:)

    SvarSlett
  4. Så flott barnerom :D Digger den oransje sofaen :D

    SvarSlett
  5. Barntummet är verklgien fint!! Och mycket orange i det. Detta var ju en perfekt utmaning fö rdig. ;-)

    SvarSlett
  6. Barnerommet er kjempefint!

    Og den oransje lampa......eg døyr.

    SvarSlett
  7. sukkamej asså!Mye herlig oransje der ja!

    SvarSlett
  8. Guri for en fin blogg jeg "datt" innom her:)
    Ser ut til at vi liker mye av det samme, du og jeg..
    Legger deg til i bokmerkene mine;)
    Hilsen-Irene-

    SvarSlett
  9. Så mange herlige oransje detaljer og ting! :)

    SvarSlett
  10. Så flotte bilder. Lommelyktene gir meg gode minner ....

    SvarSlett
  11. Her var det mange fine oransje detaljer. Du inspirerer meg stadig til å bli med på utfordringer. Morro *Smiler*

    SvarSlett
  12. ...herlig altså!!
    Sofa'n var knall kul!!!!!!!

    Moro å se :)

    SvarSlett
  13. Den oransje sofaen var jo bare superkul :)

    SvarSlett
  14. mye fine oransje ting her:),
    de lyktene eer så kule og den lampen, heldigen:).
    Give away hos meg:)
    Klem Hilde

    SvarSlett
  15. Så mye fint, jeg bare elsker soffaen;)

    SvarSlett
  16. knall!! dette var jo ei perfekt utfordring for deg da, såå mye flott orange i samme hjem! you rule!

    SvarSlett
  17. Tittei:) Så koselig at du vil bli med på give-awayen min! Jeg tittet innom deg før i dag også for å se på de oransje bildene dine. Herlig! Jeg klarer ikke å velge en favoritt blant tingene, det er så fint alt sammen. Morsomt å se at det titter frem en gul kasse også. Jeg har nemlig vært og hentet min egen gule kasse med "Nora" på i dag. Ønsker deg en herlig kveld og natt

    SvarSlett
  18. Oransje er en pop farge i 4.etg!;)
    Masse kule ting!!!

    Takk for kommentar hos meg.
    Elsker retrobilen min♥
    Fått den av storebror♥

    SvarSlett
  19. Holy crap, du har så mye oransjekult!! :D Den sofan RULER jo! :)

    SvarSlett
  20. Det var et innlegg å bli glad av! <3 Så mye herlig, glad oransje. DIGGET sofaen! Og så blir jeg veldig sjarmert av corny samlinger som den av lommelyktene dine :-D

    SvarSlett
  21. Oi.. Her var det mye lekkert orange. Dig! =D

    SvarSlett