onsdag 22. juni 2011

Salt og pepper bøsser

En liten eksamensgave fra meg selv.





































  

Laurids Lønborg salt og pepperbøsser kjøpt i en dansk (brukt) nettbutikk.
Akkurat disse har jeg nemlig ønsket meg lenge,  etter at jeg så de på en amerikansk blogg.
Synes formen er så vakker.
Og jeg har lett og lett, på loppis og på nett. 
Så da jeg endelig fant dette settet måtte jeg bare kjøpe de.
Som klapp på skulderen for enda et ferdig semester:-) 


New (old) salt and pepper shakers.
I have wanted these for a long time, since I saw similar at an american blog.
They are by danish mid-century designer Laurids Lønborg, and I think they have a beautiful shape. A gift for myself for finishing my exams:-) 

11 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått eksamen :) De var så fine , det er sant det du skriver . De har en vakker form :)
    Klæmma fra Janne

    SvarSlett
  2. Grattis med overstått og gjennomført eksamen, da er det lov og viktig å belønne seg selv! Fiine bøsser!

    SvarSlett
  3. Nydelige!! Jeg er helt enig med deg- man skal belønne seg selv når man har gjort en innsats :)

    SvarSlett
  4. Grattis med overstått semester ;)
    Synes absolutt du fortjente disse fakre skapningene. Skjønner godt at du falt for de...

    SvarSlett
  5. Likte retro bollen :) leter etter en lignende i hvitt og grønt.

    Fin blogg, legger meg til som følger.

    SvarSlett
  6. Gratulerer med fullført semester!! Synes salt og papparbøssene dina er kjempefine!!

    SvarSlett
  7. Hei! Takk for hyggelig kommentar hos meg. Så koselig at du likte sofaen. Jeg er utrolig glad i den. Så flott blogg du har. Deg skal jeg følge.

    SvarSlett
  8. Gratulerer med overstått semester, Louise!! Og gratulerer som vinner av give-awayen min! Ikke så lett å finne emailen min, nei, men du... Jeg tar med gaven på Glansdagen jeg! Praktisk og greit, hva? Gleder meg! Jeg må snart begynne å pakke, drar jo nedover i morgen tidlig. Tjohoi!

    Tenker vimplene og bokstavene blir fine i det fine hjemmet ditt! Stor klem fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  9. Hei på deg*smile*
    ...så søte de var! Og passer jo perfekt til deg og ditt interiør*smile*

    ...blir stas å hilse på deg snart! Tenk at glansdagen er rett rundt hjørnet....! Hm...hva skal jeg ha på tro? Oi oi..*blunkesmil*

    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. You`ve got mail!*blunkesmil*

    SvarSlett