lørdag 4. juni 2011

Hus i et tre

Osperheimskomplekset


 I dag var det Musikkfest i Oslo.
Vi var mange steder, blant annet i Kristparken i Møllergata.
Og der var dette fantastiske byggverket, et hus i et tre. Med fire plan.
Som en drøm, for barn og voksne.
Selve huset var dessverre stengt da vi var der, så vi kunne ikke komme inn.
Fikk bare beundret det fra utsiden, for det var virkelig noe å beundre!

Huset er del av en teaterforestilling som heter "Osperheimskomplekset" som undersøker 
"tingene vi omgir oss med, vårt ofte paradoksale forhold til våre omgivelsener og til naturen." Les mer her.
Utrolig, ikke sant? 


In a park in Oslo this fantastic house is built in a tree. As part of a play. It's called "Osperheimscomplekset", read more here
 

12 kommentarer:

  1. Sååååå tøft hus og Sååååå søt unge :-)

    SvarSlett
  2. Det må jo være drømmen av en trehytte :D Så stilig.

    Ha en flott søndag :)

    SvarSlett
  3. For en fin bloggverden du har skapt! Gode bilder og fine ord:) Deg vil jeg følge! Likte veldig godt innsekstplakaten litt lengre ned. Ha en flott søndag i hovedstaden! Marielleklem.

    SvarSlett
  4. Häftigt hus! Tänk om man hade fått leka i en sån koja när man va liten. :)

    SvarSlett
  5. Åååå så flott trehytte, og været ikke minst.
    Nydelig liten unge i kortbukse. Her er det vinterklær som gjelder.
    Skjønner at vi bor på feil plass i landet.
    Nyt de flotte dagene, og ha en fantastisk flott søndag :o)

    SvarSlett
  6. akk..skulle gjerne hatt musikkfestival her også! virker så kjekt! hehe..veldig bra trehytte.og supersøt gutt:-)

    SvarSlett
  7. Oj, så spennende!!!
    Og for en herlig liten tass, med nyyydelig hår!

    SvarSlett
  8. Bare en liten oppklaring, siden jeg ikke skrev noe om det i teksten.
    Det er den lille datteren min som er på bildet:-) Hun er 1 1/2 år, og mammaen hennes er ikke så glad i rosa klær;-)
    Hvis noen skulle lure..

    SvarSlett
  9. Så morsomt :-) Det skulle jeg gjerne sett! Elsker trehytter.

    SvarSlett
  10. Oj, det ser fint ut! Jeg ble helt nostalgisk, for jeg bodde der i Møllergata da jeg var så liten som hun søte på bildet..!

    SvarSlett
  11. Tusen takk for fine kommentaren ang en tredje pus i hus ;)

    Det blir stopp nå, vil nødig bli som crazy catlady i Simpsons...haha (jeg fikk høre av en venninne idag og at jeg hadde et stykke igjen før jeg ble henne ;)

    Gøy med Musikkensdag. Savner den litt....

    Ha en fin uke!! :D

    SvarSlett
  12. Synd det var stengt, for jeg har også vært der, og fikk tatt turen inn. Kjempespennende sted. :)

    Røffe blomster i innlegget over! Det er virkelig gjenbruk og redesign ja. Knalltøft!

    Ruslet innom via Briggs da hun anbefalte en tur innom deg. Du var jo så heldig å vinne lotteriet hennes, så gratulerer så mye. :)

    Hei og hopp fra Huldra

    SvarSlett