fredag 24. juni 2011

Vinnerlykke x3!


I det siste har jeg vunnet ikke mindre enn 3 ulike give-awayer!
Jeg kan ikke skjønne hvor denne vinnerlykken kommer fra..
(kan det være noe i vannet her i 4 etg?) 

Men det som er helt sikkert er at jeg er skikkelig takknemlig for alle de fine premiene:

Takk Brigg! 
For lysslynge, bjørkekubbelys og tavle. 

Takk Kari Anne Marstein! 
For den italienske kalenderen og reve-magneten.

Og takk til Maratonjenta! 
For vimpel og tøy-bokstaver.
(ikke på bildet fordi jeg får de overrakt personlig i morgen på Glansdagen) 

  

Lately I have won no less than 3 give-aways!
Thank you Brigg Kari Anne Marstein and  Maratonjenta for the wonderful prices.
 

16 kommentarer:

  1. Det kaller man skikkelig vinnerlykke! Grattis med fine premier!

    Har sendt deg en mail angående i morgen jeg.

    SvarSlett
  2. er det mulig???
    du er heldig da..ingenting er som pakker i posten:)

    SvarSlett
  3. jo, jeg skjønner godt hvorfor du vinner :) sprelske farger og retro er fint det :)

    SvarSlett
  4. Men jösses, vilken tur och lycka! :-)

    SvarSlett
  5. Kjempefine premier! :) Nå må jeg inn og kikke hos Kari Anne Marstein, vi har fire bilder hun har malt og jeg ante ikke at hun var på nett! Takk for tipset - og jeg håper du ni-koser deg på glansdagen! :) Heldiggrisen!

    SvarSlett
  6. hei hei!
    takk for i går - det var en utrolig dag..
    så inmari koselig å se deg og hilse på deg:)
    jeg håper vi kan treffes igjen en gang!
    klem fra Tone

    SvarSlett
  7. Jøsses, det var litt av en vinnerlykke du har i disse dager! Har du husket å kjøpe flax? ;)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  8. Hei du*smile*
    Takk for i går! Var kjempe hyggelig å hilse på deg synes jeg*smile* For en fantastisk dag!

    ....ser du har hatt vinnerlykke*smile* Gratulerer så mye med flotte gevinster!

    Ønsker deg en flott søndagskveld, søte du!
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  9. Det var veldig koselig å treffe deg på lørdag! Du var så søt og hyggelig å være sammen med! :)

    Kos deg på ferie!

    (PS. Nå ser jeg at profilbildet ditt ikke er en sjokoladekake med non-stop, hihi.)

    SvarSlett
  10. SV;

    Tusen takk :) Rart at man elsker tingene sine. Idag fikk jeg hjertebank av mitt siste kjøp. Tipper du og liker den, med tanke på hva du likte best i min forrige post ;)

    Ha en fin dag, her skal det vaskes...og koses!

    SvarSlett
  11. Wow! For en vinnerlykke, får håpe den fortsetter ;-)

    SvarSlett
  12. Hei kjære deg! Herved kan du innkassere nok en premie! Gratulerer som vinner av min Give Away:-) Send meg adressen din så rekker jeg forhåpentligvis å sende deg premien i morgen tidlig. Evt må den vente til jeg er tilbake fra ferie om ca 2 uker. Håper du blir fornøyd med nok en premie :-)

    Klem fra Mollie

    SvarSlett
  13. Tuuusen takk for her om dagen, bloggetreffet hadde ikke vært det samme uten deg.
    Håper du har gode gode sommer dager og nyter alt hva dagene byr på. God sommer! Smil fra Mumsi

    Og helledusen, enda en Knall premie over her! Wohoo!

    SvarSlett
  14. du har virkelig vinnerlykke for tiden:-) Så mange fine premier!!! Gratulerer og ha en fin sommer! Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  15. hei du!
    ...måtte bare suse fort innom for å se om det var noe nytt her hos deg...er jo egentlig på ferie..*hihi*

    ...men det ser det ut til at du er også i grunn...så da, vil jeg bare ønske deg og dine en flott sommer videre!*smile*

    Stooor sommerklem

    SvarSlett