tirsdag 30. august 2011

Fin premie!


Tusen takk Mollie
for den utrolig fine premien fra Ferm Living jeg vant tidligere i sommer! 
Den søteste koppen (populær blant både voksne og barn her i 4 etg) og det kuleste kjøkkenhåndkleet (nesten for fint til å brukes):-)
Ta en titt her på den fine bloggen til Mollie!


Hvis du også kunne tenke deg en kopp (fra Marimekko), 
kan du for eksempel prøve vinnerlykken i min give away:-) 


Thanks to Mollie for the wonderful price from 
Ferm Living that I won in her give away. 


12 kommentarer:

  1. gratulerer - du var heldig
    og koppen og koppehåndduken passer jo kjempegodt på kjøkkenet ditt.

    SvarSlett
  2. gratulerer med supperlekker gevinst! ferm living altså - de kan sine saker!!!

    SvarSlett
  3. Tillykke med din fine præmie, forstår godt der er rift om koppen :-)
    Jeg har en retro give away kørende på Emilies Hjørne bloggen hvis du har lyst.

    SvarSlett
  4. Søteste koppen! Heldig du er :) Og så flott veggen med talerkenene er i bakgrunnen!

    SvarSlett
  5. Den koppen var helt herlig:)
    Heldiggrisen:)

    SvarSlett
  6. Så fin premie! Du har jammen hatt vinnerlykke i det siste du. :)

    Har studiestarten gått bra?

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. gøy kopp! heldig du som vant den! give away inne hos meg nå om du vil henge deg på!

    SvarSlett
  8. Koselig blogg du har! :) Bloggnavnet ga meg gode assosiasjoner, siden jeg tilfeldigvis har bodd i 4 etg i en leilighet i Bergen og to i Oslo :) Ha en fortsatt super tirsdagskveld!

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye. Kjempefine ting du vant. Men jeg elsker jo alt fra Ferm Living.

    SvarSlett
  10. Så heldig du var!! Kjempefin :)

    SvarSlett
  11. Heldig!!

    SV; Jeg kommer nok ALDRI til å bli "antiretro" ;) Gjenbruk heier jeg veldig på! Men måtte få ut litt av retroen, og inn med noe enkelt, hvitt/sort. Kontraster. Rene linjer. Kan fort bli for mye som krever oppmerksomhet. Nå prøver jeg å la visse ting stikke seg ut istedet. Merk; prøver ;) Teak mot hvitt/sort er noe av det peneste som fins.

    Jeg fikk anbefalt denne herrebloggeren;

    http://manhattan-nest.com/

    Har sett igjennom noen sider, og kommer til å fortsette.

    Også denne fant jeg;

    http://www.the-brick-house.com/

    Den har jeg vært på før, men hadde mista den, så var glad da jeg fant den igjen. Den er ganske fantabuløs.

    SvarSlett
  12. Heisann!! Veldig fin blogg! Inspirerende!
    Vet du hva jeg bruker "litt for fine" kjøkkenhåndklær til?? Duk:-) hehe Fin duk på kjøkkenbordet:-)

    Ha en fin ny uke!!

    Hilsen Helena
    gulhverdag.blogspot.com

    SvarSlett