søndag 14. august 2011

Give away



Da var det på tide med en liten give away!
Ingen spesiell anledning, jeg har bare lyst til å gi noe tilbake for å vise at jeg setter utrolig pris på alle som leser bloggen min. Det ville ikke vært så gøy å blogge hvis det ikke var for dere:-)

Det blir trukket to vinnere; 
en vinner en kopp fra Marimekko, mens en annen vinner papir-brette-dyr fra Djeco.  


Reglene er som vanlig:
1 lodd - kommentar på dette innlegget
2 lodd - følger + kommentar
3 lodd - link på egen blogg (bruk bildet over) + følger + kommentar 

Skriv hvor mange lodd du tar. 

Dersom du ikke har egen blogg er du også velkommen til å delta, bare velg anonym profil og legg igjen e-post eller navn så jeg kan kjenne deg igjen.

Trekkes fredag 9 september.
 Trekningen er nå over!

Lykke til! 


It's time for a little give away! Just to show how much I appreciate my readers. 
These are the rules: 
1 ticket - leave a comment on this post
2 tickets - be, or become, a follower + comment
3 tickets - link on your own blog + follow + comment 
Please write in your comment how many tickets you take. 

The draw will be on Friday September 9th. 

Good luck! 

99 kommentarer:

  1. Hurra hurra! Jeg er med!!!! 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  2. Hej Louise!
    Hvor dejligt, jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlett
  3. For en fin give away! Jeg er med på to lodd. Du har en fin blogg!

    SvarSlett
  4. Kjører på med 3 lodd!! :)

    SvarSlett
  5. Så gøy!! Ja takk til å vere med! 2 lodd til meg:-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine premier ! Jeg vil gjerne ha 3 lodder , tusen takk :)

    SvarSlett
  7. Så spennende!! Og så fine premier! Jeg tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  8. Hurra! En sånn kopp hadde vært helt fantastisk :D 2 lodd til meg. Vi er glad for at du blogger også, koselig å titte innom her :) Ønsker deg en strålende søndag.

    SvarSlett
  9. Fine premier. Jeg prøver lykken med 3 lodd :D

    SvarSlett
  10. så flott!! hipp hurra!
    3 lodd til meg :)

    SvarSlett
  11. JA!! Jeg er med!! Prøver meg med 2 lodd jeg:)

    SvarSlett
  12. Flott blogg med flott give away :)
    Eg er med på tre lodd :)
    Klem frå TanteB

    SvarSlett
  13. Jeg er mer enn gjerne med; 3 lodd :D

    SvarSlett
  14. Morsomt, jeg tar et lodd:) Hilsen Toril.(magnar@aspaker.no)

    SvarSlett
  15. Hej. 3 lodder til mig tak :) Det er bare en fin kop!

    SvarSlett
  16. Är gärna med i utlottningen med två lotter. Satt mig som följare och även lagt din blogg på blogloving. Härlig blogg du har!

    enkla nettan

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett
  17. Give it away, give it away, aive it away now! (eller ok, 9.sept :D)

    Superfin blogg!

    2 LODD (følger også, hurra :D)

    SvarSlett
  18. Superfine premier,jeg er med :o)Kanskje det bringer lykke å være med på din give away.
    2 lodd på meg.
    Ha en super flott dag
    Klem :o)

    SvarSlett
  19. Kjempefine premier!

    Jeg trekker 2 lodd :)

    SvarSlett
  20. Heisann! Ja jeg vil veldig gjerne være med.
    Knall fine premier, dette blir spennende!
    Trekker 3 lodd og krysser alt jeg har.
    håper du har gode dager, klem fra Mumsi

    SvarSlett
  21. Hei Louise!

    Uansett anledning, er jeg med å feirer :)
    Jeg trekker 3 lodd tusen takk!

    Elsker Marimekkokoppen :)

    Koser meg masse her inne hos deg!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  22. Jeg er så klabert med!
    2 lodd :)

    SvarSlett
  23. Heihei! To lodd på meg :) Kommentar + følger på google/blogger. (Fant forøvrig bloggen din via BloggUgla ;)

    SvarSlett
  24. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Tre lodd til meg! Og jeg setter pris på deg og bloggen din også. :)

    SvarSlett
  26. Blir gjerne med og tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  27. Og DER dumpa jeg borti deg igjen! Nå blir jeg følger - og jeg linker - så da skulle det bli 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  28. Yessss, jeg tar gjerne 3 lodd jeg da:)
    Marimekkokoppene er bare SÅ fine:) Brettedyr har jeg ikke sett, men spennende med mye ting:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  29. For en fin blogg du har! Og så fin hytte dere har. Digger stringhylla og cathrineholmtingene.
    Jeg er veldig gjerne med på lotteriet ditt også. 1 lodd på meg.

    SvarSlett
  30. Weee!!
    Jeg er med, 2 lodd til meg snupp :)

    SvarSlett
  31. åh så gøy. jeg er med. 3 lodd og full pakke til meg. super fine de koppene fra marimekko!
    hilde

    SvarSlett
  32. 2-lodd på meg, følger på bloglovin og kommentar :D Krysser fingrene :D

    SvarSlett
  33. Hei! Jeg blir med, og tar gjerne 3 lodd! <3
    goood helg!

    SvarSlett
  34. Jeg er med!!!

    1 lodd til meg :D

    lefhauge@yahoo.no

    SvarSlett
  35. Jeiii :-) supre premier asså. 2 lodd til meg, takk!

    *Mollie*

    SvarSlett
  36. Hvis man må deltage selvom man bor i Danmark, så vil jeg gerne bede om 3 lodder :)

    SvarSlett
  37. Tre lotter till mig tack! (Om det går bra att delta från Sverige.)

    SvarSlett
  38. eg tar 2 lodd :)

    hilsen,

    cornelia

    porcelina[at]live[dot]nl

    SvarSlett
  39. Härlgig giveaway. Jag är med på tre lotter.

    SvarSlett
  40. Nice gift! :)
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/
    My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

    SvarSlett
  41. Slenger meg med, flotte premier!2 lodd hitover :)

    SvarSlett
  42. Vil gjerne være med. :) 2 lodd på meg takk.

    SvarSlett
  43. tar 2 lodd og krysser fingrene for litt vinnerlykke! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  44. Fina premier! Jag tar tre lotter. :)


    PS: Jag har också GiveAway så var gärna med hos mig också om du har lust. :)

    SvarSlett
  45. Hei.
    Tar gjerne 1 lodd.Elsker koppen!

    Marie Elise:)
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  46. Jeg er glad for, jeg fandt din fine blog og denne skønne giveaway. Jeg kan se, vi begge har en kærlighed til Cathrineholm :)
    Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlett
  47. Hei! Jeg vil gjerne ta 3 lodd hos deg =)

    SvarSlett
  48. To lodd på meg, for jeg har kommentert (!!!) og lagt meg til som følger:DDDD Klemz Grethe

    SvarSlett
  49. Sikke en fin blog, jeg er helt sikker fast læser hos dig og glæder mig til at følge dig fremover,

    jeg vil smide 3 lodder i puljen og håbe på at heldet tilsmiler mig

    Mvh Sara

    SvarSlett
  50. Kjekt å bruka give-away-knappane til å finna nye fine bloggar:) To lodd til meg!

    SvarSlett
  51. 3 lodd til meg og kryssede fingre :)

    SvarSlett
  52. Gøy!
    Tar to lodd :)
    Hilsen dinadbergseth@hotmail.com
    http://www.yldipyldi.blogspot.com/

    SvarSlett
  53. Jatakk :) trekker to lodd!
    Ha en fortsatt god uke!
    Klem

    SvarSlett
  54. Stas! Jeg tar gjerne tre lodd ♥ Elsker koppen!

    SvarSlett
  55. 2 lodd til meg! kjempe fin premie. håper jeg har vinnerlykken med meg i dag!

    SvarSlett
  56. 3 lodd til meg! Jeg elsker premiene!!
    Og jeg ELSKER bloggen din, stilen din, bildene dine!

    Ha en fin dag, du fineste kvinne!

    SvarSlett
  57. Dette har gått meg hus forbi, jeg er så klabert med på en gibort!

    To lodder til mig, takk!

    :D

    SvarSlett
  58. Jeg er med og tar 1 lodd :) Lekre gaver!

    SvarSlett
  59. Hei! Eg er med på to lodd! Stas med give aways:)

    SvarSlett
  60. Jeg vil være med!!!
    3 lodd på meg!!

    SvarSlett
  61. hello
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    3 ticket
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  62. ooh, for ein fantastisk kopp! Eg er med, og tek tre lodd! :D

    SvarSlett
  63. Fantastiske premier, jeg blir gjerne med! 2 lodd:)

    SvarSlett
  64. 2 lodd til meg. Håper jeg vinner :D

    SvarSlett
  65. Fine premier- og hyggelig GiBort. Jeg trekker gjerne et lodd og ser om jeg har hellet med meg :)

    Fine dager til deg!

    SvarSlett
  66. Jeg er med. 3 lodd :))) leneridola.blogspot.com

    SvarSlett
  67. Eg tar 2 lodd :) Klem frå Sissel

    SvarSlett
  68. Jeg tar ett lodd, misunnelig på den Marimekko-kopp samlingen din ;)

    Hilsen kristinakvarv@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Å, jeg ønsker meg den koppen.. Tar tre lodd! :)

    SvarSlett
  70. Hej
    Så skoj med en utlottning utan anledning =)
    Jag följer dej och tar två lotter hoppas på tur.
    Ha en go höst
    Eva

    SvarSlett
  71. Hei. Så herlig give away! Jeg håper på vinnerlykken med 3 lodd! :) ha en fin høst! Lillian

    SvarSlett
  72. Å så søte. 1 lodd på meg

    SvarSlett
  73. Herlige premier, jeg er med og tar 3 lodd!
    Klem E

    SvarSlett
  74. Dette vil jeg gjerne være med på. Tre lodd til meg.

    SvarSlett
  75. Å vad roligt. Jag är med. Två lotter till mig tack : )
    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlett
  76. så fine gaver:) 2 lodd til meg!

    SvarSlett
  77. dette må jeg seff være med på! 2 lodd til meg, takk ; )

    SvarSlett
  78. 2 lodd til meg:-) fin blogg du har!

    SvarSlett
  79. Selvsagt er jeg med ... jeg tar vinnerloddet ;-)

    SvarSlett
  80. Jeg prøver meg med 2 lodd i siste liten;)

    SvarSlett
  81. Jeg er også meget gerne med, jeg har to lodd.
    God helg! :)

    SvarSlett
  82. Jeg er med!!! I siste liten:) To lodd til meg

    SvarSlett
  83. Her kommer jeg løpende inn i siste liten, håper jeg rekker å være med, jeg er følger, og legger igjen kommentar...blir det 2 eller 3 lodd...klem W

    SvarSlett
  84. Kan ikke skjønne at jeg ikke har fått med meg giveawayen din før nå! Jeg tar selvfølgelig 2 lodd:)

    SvarSlett
  85. Jeg tar 2 lodd :-). Nydelig kopp, kanskje jeg er heldig.

    SvarSlett
  86. Oi, litt treg visst...*hihi*
    ..jeg er veldig gjrne med..2 lodd takk!*smile*

    ...giveaway inne hos meg også forresten*blunkesmil*

    Klem klem

    SvarSlett
  87. Hei!
    Jeg vil gjerne være med, jeg:).
    Hilsen Paulien

    SvarSlett
  88. Følger bloggen din fast, og den gir masse inspirasjon. 2 lodd til meg. Krysser fingre og tær i håp om lykke og hell!

    SvarSlett
  89. Eg er med! To lodd til meg takk!

    God helg.

    Marian

    SvarSlett