fredag 12. august 2011

Henger



Jeg fant disse utrolig søte kleshengrene på Sprell. 
Synes de likner på sånne gamle fine som jeg har sett at noen har, 
men ikke har klart å finne selv. 
Dessuten har H&M en kjempefin ny kolleksjon til småpiker, 
så lille Propelli har fått en søt liten kattecardigan til høsten. 
Det er gøy med litt nytt innimellom:-)

God helg til alle som er innom! 



I found these super cute clothes hangers for kids today. 
And my daughter got a new cat cardigan from H&M. I love it!
Happy weekend to all who stops by! 

7 kommentarer:

  1. nydelige hengere du har kjøpt!

    ja, den runde i keramikkfarge er vase,
    den skal jeg male i en fin farge:)
    den hvite skal muligens få være hvit...
    klem fra Tone

    SvarSlett
  2. hei, jeg husker jeg hadde noen som lignet når jeg var liten også helt makan knaggrekke...så retrofeeling jeg får nå asså. Klem Wilhelmine

    SvarSlett
  3. Åh, de var fine. Mon tro om de har de på nettbutikken...

    SvarSlett
  4. Ååå så søte. Ja det er en god følelse og handle litt nyheter innimellom :o)
    Ønsker deg en fin helg
    Klem

    SvarSlett
  5. Disse er så søte! Kjøpte noen i Danmark i fjor sommer :) Hadde nesten glemt dem, rommet til Lillegutt er ikke i stand ennå..men nå skal jeg i hvertfall huske på dem!

    Ha en fin kveld!
    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  6. herlige bilder! Får lyst til å fikes og trikse på barnerommet til Ebba

    SvarSlett
  7. Hei, jeg har jammen kjøpt samme cardigan til jenta mi nå til jul. Linker til dette innlegget fra mitt innlegg for du hadde så fine bilder, håper det er ok :) *♥*

    SvarSlett