mandag 29. august 2011

Stuen på hytta

I dag har regnet pøst ned her i Oslo. 
Dermed er det dags for litt mer hytte og sommer-mimring fra min side. Denne gangen er det bilder fra stuen som står for tur. Bildene er tatt på litt ulike tidspunkt på forskjellige dager, så lyset (og kvaliteten) er deretter. Jeg skulle gjerne fortsatt hatt sommerferie og hatt anledning til å nyte den fine kveldssolen i stuen. Men, men... Høsten er her, og det er godt å mimre.

De hvite pinne-lenestolene fant jeg på loppemarked i våres, men da så de helt annerledes ut.

Glasslykten på bildet under vant jeg på House of Oslo bloggen etter deltakelsen i deres arrangement på Glansdagen. Tusen takk til Raun for premien og jentene på House of Oslo bloggen for det fine arrangementet:-) 

 
  
Det gule bordet er lagd av min grandonkel og var vårt kjøkkenbord i de årene vi bare var to (dvs før barna). Nå er det fått kortere ben og en ny funksjon som stuebord. 
Sommer er fint det, men høsten er jo ganske bra den og. I hvert fall når luften blir skarp og blandene gule og røde. 

PS. bli gjerne med på min give away hvis du vil:-)


The livingroom in our cabin. 



10 kommentarer:

  1. Så herlig :) Der hadde jeg stortrivst :D

    SvarSlett
  2. Hytta deres ser ut slik som jeg forbinder med hytter før i tiden!!! Vatt-tepper, møbler som har gått ut på dato, og med malt i diverse herlige farger:DDD Prøver å få fortelet til vår campingvogn til å få det gammeldagse utrykket!!! I love it!!! klemz grethe

    SvarSlett
  3. Fine hyttestuen deres. Deilig å se tilbake på slike bilder når det pøser ned kan jeg tenke ja ♥ ELsker pinnestilene!

    SvarSlett
  4. Så kjekk hytte de har! Blir så imponert over alle som har så gjennomtenkt interiør både heime og på hytta:) Eg har ikkje heilt desse evnene, men kanskje dei kjem etter kvart?

    SvarSlett
  5. Åh, du!
    ...den hytta dere ser så utrolig hyggelig ut! Og det er jo bare kjempe fint der! Litt av en flinkis du er, er jo bare så mange flotte ting i interiøret der...jeg bare sitter og nyter bildene*smile*

    Ønsker deg en flott dag videre!
    Klem klem

    SvarSlett
  6. Å så fin hytte! Så utrolig luftig og fint ut, med mange sjarmerende møbler og stoffer. Så flink du er!

    SvarSlett
  7. Det var ei utruleg koseleg stue! Kan godt forstå at du likar deg der! Og så den utsikten ut vinduet da!! Herleg!

    Klem

    SvarSlett
  8. Så koselig! Ei hytte-stue man virkelig kan slappe av og kose seg i. Jeg elsker sommer, men synes alltid det er deilig når høsten og hverdagen er tilbake, og alt er tilbake i vant tralt igjen. I dag har vi hatt deilig seinsommer-vær, herlig!

    SvarSlett
  9. Helt utrolig fint! Hilsen Astrid

    SvarSlett