søndag 28. august 2011

Siri

Vi startet høstens loppemarked sesong fredag ettermiddag. 
Mye folk og litt fine ting innimellom. 
Vi fant blant annet en barnesykkel til Teddy fra 50-tallet. Så kul! Men den trenger litt vask og pumping før den kan brukes (eller vises frem her).

 


Mitt beste funn var de to største glass-skålene til høyre på bildet under. Endelig fikk jeg påfyll til samlingen min av pressglass serien Siri fra Hadeland glassverk. Synes glasset er så nydelig, også er rillene så gode å ta på.  



Har du også fått startet loppemarkedsesongen i helgen?


God søndagskveld til alle som er innom!

11 kommentarer:

  1. Heihei!
    Ja jeg var på loppis i helgen!! Er så fint at sesongen er i gang igjen =) Ha en koselig og søt søndagskveld!! Klem M

    SvarSlett
  2. Delikate og fine disse skålene var :) finner jeg noen slike på loppis , kommer de garantert med hjem :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Härligt med lite loppisfynd! Det var riktigt länge sedan jag va på loppis, så jag börjar få lite abstinens nu. :-)

    SvarSlett
  4. Fine! Jeg har ikke kommet i siget enda, men sesongen er vel godt i gang her i Oslo alt? Hmmm.....må orientere meg litt i loppisverden igjen gitt :-)

    SvarSlett
  5. Fine skåler, riller er fint :) Var på liten loppis jeg også, fant litt småtterier :) *♥*

    SvarSlett
  6. du finner alltid så kule ting!

    SvarSlett
  7. Jeg er og fan av Siri! Har fullstappa program i helgene fremover,så kanskje kommer vi i drakamp i den samme Siri'n?? Er iallefall en fare!
    God-loppis-høst,
    Hanne/She&Life

    SvarSlett
  8. JA! Jeg starta loppesesongen i helga! Hurrrraaa, endelig!

    Pressglass er lekre greier. Har ikke lagt merke til den serien før, skjønner godt at du samler på den. Og forresten, håper du ikke slutter med "ukas samling". Jeg digger å se på andres samlinger;)

    SvarSlett
  9. Gikk glipp av alt som var av loppisser denne helgen. Er litt usikker på hvordan det kunne skje!? ;) Men nå er det full skjerpings- og jeg er klar for høstens kupping :)

    Veldig vakre skåler!

    SvarSlett
  10. God start på loppesessongen! Liker også "Siri" fra Hadeland, har en liten fløtemugge selv og synes også at rillene er fascinerende:)

    SvarSlett
  11. Herlige Siri som jeg også samler litt på. Har en liten samling skåler som jeg bruker til godis eller oliven eller havsalt eller bare til pynt.

    SvarSlett