søndag 18. september 2011

Høsthyttehelg



Fredag kveld, båttur i skarp høstsol.
Lørdag og søndag, øs pøs regn. 
Men jeg er happy, det er godt med hyttetur og barnefri.

Og angående Aftenposten så var jeg visst ikke i den på lørdag;-)
Ikke vet jeg hvorfor, men kanskje neste lørdag? Typisk å si fra om noe sånt på forhånd og så stemmer det ikke. Men jeg fulgte bare den informasjonen jeg hadde.

Nå blir det en liten bloggrunde, spennende å se om noen har gjort noen gode loppefunn. 
Det synes jeg alltid det er så gøy å lese om:-) 

Håper alle har hatt en god helg!   

3 kommentarer:

  1. Hei :)

    Jeg kom over bloggen din på NIB, og jeg liker den! :) Har bladd litt nedover og kikket på bilder av boligen din, og jeg nikker og smiler for meg selv :) hi hi.. jeg liker den lyse og fargerike stilen din :) Jeg gleder meg til å følge med videre, og la meg inspirere :)

    Ha en deilig uke som kommer!! :)

    Klem fra Lilja :)

    SvarSlett
  2. Høst på sjøen er deilig! Noe eget ved det.

    Jeg var så heldig at jeg var på loppis i helga, så hvis du har lyst til å se hva jeg fant er du hjertelig velkommen :)

    SvarSlett
  3. Hørtes herlig ut med båttur en skarp høstkveld! Jeg har savnet høsten mens vi har vært borte. Nesten med en gang vi kom hjem, tok vi oss en tur i marka, bare for å kjenne den friske lufta:)
    Håper bladet innfrir forventningene!
    Klem E

    SvarSlett