lørdag 24. september 2011

I Aftenposten og bursdag

I dag er jeg intervjuet i Aftenposten LØRDAG sammen med to andre unge mammabloggere. Fokuset har som i KK artikkelen fra august vært moderne husmødre.
Veldig fin reportasje! Og gøy å være med. Intervjuet med meg er formet som et slags innlegg fra meg basert på samtalen mellom meg og journalisten.  



Innlegget i midten er meg. Jeg tror det skal gå å trykke på bildet så det blir litt større. 

Her er det fullt kjør idag. Jeg har nemlig bursdag i dag, fyller 26 år. 
Vi har vært på to loppemarkeder, lekt ute, og nå har vi fullt med forberedelser til et lite selskap i kveld. Håper jeg rekker alt jeg skal rekke;-)

God lørdag til alle som er innom! 

OPPDATERING: artikkelen finnes visst i nettutgave også, se her.

16 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med dagen!! Og så artig med artikkel i Aftenposten=) God helg og bursdag=) Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen og flott artikkel i Aftenposten! Perfekt å feire dagen sin på loppis da:o) Ha en fortsatt fin bursdag og helg!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen, Louise!!
    Håper du har gjort noen kupp på loppis :)

    SvarSlett
  4. Grattis;) Gøy med avisa...flinke deg;)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med både fødselsdag og avisoppslag, stas :)

    Ha en fin dag videre :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med dagen, håper den har vært fin så langt!
    Så gøy med artikkelen, veldig fin!
    Kos deg videre på bursdagen din!
    Klem E

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen!! :D Kjempefin artikkel!

    SvarSlett
  8. Oi, så stas da, vennen! Det må jeg nesten få lest!

    ...og du, GRATULERER med dagen!
    HIPP HIPP HURRA!

    Håper du får en kjempe flott dag og helg! Kose deg masse!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med dagen og artikkelen! :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med dagen:) Hipp hurra for oss:)

    SvarSlett
  11. Grattis med dagen!!!
    håper du får ei fin feiring :)

    SvarSlett
  12. GRATULERER med dagen og artikkel i avisa :)
    Så stas...
    Håper dagen ble fin!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  13. Gratulerer med dagen og avis intervju :)

    SvarSlett
  14. Gratulerer med dagen!! Ønsker deg en fin fest i kveld da! Og grattis med innlegg i avisen ;) Jeg er også studentmamma/husmor.., så vet godt hvordan det er!

    SvarSlett
  15. Grattis på födelsedagen!
    Kul med tidningsartikeln:-)

    SvarSlett
  16. Gratulerer med dagen og artikkel i Aftenposten!

    SvarSlett