søndag 25. september 2011

Loppefunn

Vi var på to loppemarkeder på lørdag. 
Og jeg tror jeg må ha hatt litt ekstra loppelykke på grunn av at jeg også hadde bursdag på lørdag, for jeg fant så mye fint! (i mine øyne ihvertfall)



Endelig fant jeg flere dukkehusmøbler. Jeg ble spesielt glad for akvariet, osteklokken og symaskinen. Mer dukkehus her.

Retro stoffer og dynetrekk, og flere tilskudd til Siri-samlingen min. Yey!

En kul stripete kakeboks og en gammel leketromme. Og gamle rammer, pluss en kulelampe i gull.

Tilslutt: en trekk-opp and, made in Japan. Vagger når den 'går', SÅ søt!

Også vil jeg si tusen takk for alle gratulasjoner i går, veldig koselig:-)

God søndag og god snart ukestart til alle som er innom! 


Flea market finds from this Saturday. 
I think I was pretty lucky, maybe because it was my birthday:-)  

25 kommentarer:

  1. Så herlige dukkehus møbler!! :)Likte godt sofastrolen og akvariet.hahaha!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått! Herlig med ekstra loppe-lykke når man har bursdag:)

    SvarSlett
  3. Så mange fine stoffer:)
    Gratulerer med dagen som var i går!!

    Ine

    SvarSlett
  4. så mye fint:)
    de herlige dukkehusmøblene da...
    og de lekreste stoffer, heldig du!
    klem

    SvarSlett
  5. Myye fint du har funnet!!
    Tøffe dukkehusmøbler! Gleder meg til loppis i Bergen neste helg:)
    Ha en fin uke!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Det lille akvariet var jo bare helt fantastisk :D
    Grattis med dagen som var.

    SvarSlett
  7. Grtulerer så mye med dagen i går!
    Å så gøy å se deg på trykk! ;D

    Flotte ting du fant, hadde hjerteligst tatt dem med alle sammen jeg og. FIn fine. Og dukkehus møblene da, Elsk!

    Kos deg i kveld, smil fra Mumsi

    SvarSlett
  8. Fine stoffer og veldig kule dukkehus møbler! Dattera mi fant et 70 talls dukkehus på loppis for en stund siden. Møblene hadde sklidd rett inn!
    Rommet til dattera ble forøvrig kjempefint! .. og jammen syntes hun det selv også :) får blogge det om litt!

    SvarSlett
  9. Gøy å finne noe som passer til det man samler på!

    SvarSlett
  10. Så herlige loppeting! heldige du! :))

    Elsker loppis selv!

    Klem Janne:)

    SvarSlett
  11. WOW! for en samling! Jeg har holdt meg unna loppis for å unngå å kjøpe ting i høst, men kjenner det kribler nå altså. Og så Siri da - det er sååå fint!

    Kanskje jeg må på loppis neste helg allikevel...

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med gårsdagen :)
    Så mye flott du fant på loppis denne helga - lucky you!

    Var ute å feira bestevenninna mi i går, hadde bursdag på lørdag hun også :)

    Ha en fin uke! :)

    SvarSlett
  13. Gratulere så masse med lørdagen ;o)
    Masse fint du har funnet, skikkelig søt liten and og andebok. Og de dukkemøblene var jo bare så konge
    Ønsker deg en fin ukestart :o)

    SvarSlett
  14. Hei! Så utrolig mye fint du fant på loppis! Den trommen likte jeg veldig godt - fikk meg umiddelbart til å tenke på filmen; "Blikktrommen". Kan anbefales om du ikke har sett den. Så mye flott vintagesengetøy! Heldige deg. Aftenposten, ja den må jeg lese. Jeg underviser i kulturhistorie og er spes. opptatt av husmødre.

    SvarSlett
  15. Ajabaja. Det er så himla deilig følelse å fange godsaker på loppis. Var skikkelig heldig selv i helga. Skal du sy noe gøy av tekstilene på den bittelille symaskinen? Hvor høy er du? Haha. Kos deg med skattene ;)

    SvarSlett
  16. Kjære Hanna, takk for fantastisk mat og en hyggelig kveld! Du er en mesterkokk. Kan du sende meg linken til oppskrift på panna cotta? Ha en god uke!

    SvarSlett
  17. Gratulerer med overstått bursdag og Aftenposten-artikkel, så morsomt å se deg "i levende live"! Du, er det faren din som er redaktør i Morgenbladet, eller?

    Det går helt fint med den duken, altså, jeg tar det bare som en enorm bonus om den skulle dukke opp og du fortsatt vil gjøre en byttehandel meg meg, du må huske å tenke deg godt om!

    SvarSlett
  18. Det samme sier jeg, takk for mestermåltid og en deilig kveld! Love U

    SvarSlett
  19. Det skal jeg absolutt gjøre, men jeg er ikke så ofte innom Oslo-loppisene lenger etter at vi flyttet ut av byen.

    Fantastiske funn over her, forresten! Dokkestuemøblene er min desiderte favoritt og - bestevenninna mi hadde akkurat det stuebordet da vi var små, husker jeg. Misunnelig på henne den gang og bittelitt misunnelig på deg nå ; )

    SvarSlett
  20. Så mange herlige loppefunn, søte!*smile*
    ...kjenner hjerte dunke fortere for flere av de tingene*smile*

    ...håper helgen og bursdagen var topp!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  21. Masse, masse fint!! Jeg har den derre stripete boksen bare i blått og høy, som i til spahetti :)

    Tromma likte jeg spesielt godt!

    SvarSlett
  22. Nais!! Fin blogg du har *smil* Følger!

    SvarSlett
  23. OMG såå mye fiiiiiint!!!!! <3 <3 <3

    SvarSlett