tirsdag 6. september 2011

NIB-utfordring: Høstfølelsen

Det som fremfor alt annet gir meg den ultimate høstfølelsen er alle de vakre fargene som finnes i naturen om høsten. 
Grønt som blir til gult, oransje, rødt og brunt. Vakre trær og løv som faller...
Gylne, varme jordfarger som gjør meg glad og rolig. Og som tilfeldigvis er noen av mine favorittfarger resten av året også. Jeg er et septemberbarn.
Mitt bidrag til NIB's utfordring i september, "Høstfølelsen", blir dermed et lite utvalg av høstens herlige farger på kjøkkenet vårt. Regn som pisker mot ruten, epler og stearinlys hører også høsten til. 

Flere flotte bidrag som gir god høstfølelse finner du her






God høst til deg!

(Og beklager at det er blitt litt høy tallerkenfaktor og resirkulering av kjøkkenvegg i det siste. Jeg er snart tilbake med noe helt annet;-) 


NIB's challenge this month is "Fall-feeling". I get a feeling of fall through the beautiful colors we find in the nature in this season. Green, yellow, orange, red, brown. Leaf falling. Apples and candles. So my contribution are some fall-colors in our kitchen. I love september!


Ps, det er fortsatt tid igjen hvis du vil være med på min give away:-) 
Trekkes på fredag. Lykke til!

17 kommentarer:

  1. Flotte fargekombinasjoner! Jeg er spesielt glad i grønnfargen på Cathrineholmfatet :)

    SvarSlett
  2. Det gav i hvert fall meg en herlig
    høstfølelse å se bildene dine! :)
    Kjempefin fargekomposisjon,
    og bladene var en gøy idé!
    Ha en fortsatt god uke! Hilsen meg.

    SvarSlett
  3. Wow! Vad imponerad jag blir av vad du gjort med löven! Jättekul. :-)

    SvarSlett
  4. Jeg er blitt så glad i kjøkkenet ditt jeg:) Friske farger og herlige detaljer! god ide med de bladene:)
    Lykke til!
    Klem

    SvarSlett
  5. Knallfint! Dette likte jeg kjempegodt. Og jeg er så misunnelig på lotussamlingen din... :)

    SvarSlett
  6. HIhi så fine høstløv :)
    Tallerknenen er kall fin. GOD høststemmning på kjøkkenet ditt! Og ja, jeg skal få tatt noen bilder av loppefunnene, det må jo til. Nå som jeg er borte omdagen har plutselig kvelden og mørket kommet overraskende på, fotomulighetene har minsket drastisk! Rart det der..

    Ha en god kveld videre, klem

    SvarSlett
  7. Herlig høststemning hos deg. :)
    Likte godt HØST bladene dine. :)

    SvarSlett
  8. så artige blader!! og den veggen din blir jo bare bedre og bedre!

    SvarSlett
  9. Stilig og smart :)
    Lykke til med dette originale påfunnet kreative du.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  10. Den veggen kan du resirkulere her på bloggen mange, mange ganger! Den er sååå fin!!

    SvarSlett
  11. Digger bidraget ditt!
    Masse lykke til!

    SvarSlett
  12. Hei, og takk for hyggelig kommentar på den nye bloggen vår:) De gule "ballene" kjøpte jeg på Mestergrønn for snart to år siden, men jeg har ikke sett de på blomsterbutikken på en stund nå.

    P.S Veldig fine høstfarger og morsomme blader! Lykke til!

    SvarSlett
  13. Herlig bidrag! Så stilig med bokstaver i blader!! Går ikke an å bli lei bildene dine:) KLEM.

    SvarSlett
  14. Heeeerlig høst!
    ...elsker lotusene dine jeg altså...*sukk*

    ...psst, er forrestetn giveaway inne hos meg nå..*smile*

    Nattinattklem fra meg

    SvarSlett
  15. Det var en SKJØNN samling blader!" Minte meg på noe fantastisk vakkert jeg har sett men som jeg ikke helt aner hvor jeg fant (kanskje via etsy?) – noen som skjærer ut fantastiske bilder i sånne blader! For eksempel et bilde av et tre - på et blad. Nydelig!

    SvarSlett
  16. Vilken läcker idéattklippa ut bokstäver ur höstlöven! I LIKE!

    SvarSlett