fredag 9. september 2011

Og vinnerene er...



Først vil jeg bare si tusen takk til alle som har villet delta i lotteriet mitt. Veldig hyggelig at så mange ville være med, 99 deltakere har trukket til sammen 215 lodd. 

Vinnerene er blitt trukket ved hjelp av Random.org
Og kalkulatoren valgte: 


Lodd nummer 33 - Janne med bloggen Bloggugla som vinner av Marimekko koppen. 

Lodd nummer 199 - Tove med bloggen Lykke og lykkeliten som vinner av brettedyr fra Djeco.


 Gratulerer!

Send meg en mail (hlvdh2@gmail.com) med navn og adresse, 
så skal jeg få sendt premiene avgårde:-)


God helg til dere alle! 

5 kommentarer:

  1. WHIHIHIHIIIIIIII!!!!! NÅ ble jeg verdens lykkeligste pike! 4realz. Oi, så stas! Takk takk takk :) Sender deg mail NUH!

    Ha en topp helg! Min skal bestå av loppemarked :D

    TAKK IGJEN :D

    SvarSlett
  2. Den koppen blir jo forøvrig PERFEKT på det lille bordet mitt :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer til de heldige vinnerne! :) :) :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige:)

    klem Trine:)

    SvarSlett