torsdag 15. september 2011

Om å skulle stenge for vinteren...

Og å faktisk erkjenne at sommeren er over for i år. 
Ingen flere sommerblomster.. 

 Eller varm bris gjennom vinduet på soverommet..


 Ikke flere varme sommerkvelder med fisking på bryggekanten..

Det er bare å glede seg til neste sommer med flere vakre solnedganger.



Hvorfor sommermimring? 
Jeg og Skjeggemannen reiser i morgen til hytta for å stenge den for vinteren. Ta opp båter, sette lemmer på vinduene og stenge av vannet. Litt trist på en måte, selv om jeg liker høsten også. Derfor håper jeg på frisk høstluft og skarp sol. Men det er visst meldt regn... Isj!

Og siden vi har en ustabil internett tilkobling der nede vil jeg samtidig opplyse om at jeg og bloggen sannsynligvis blir å finne i Aftenpostens lørdagsbilag nå i helgen. Hvis noen skulle være interessert:-) 

God snart helg! 


Summer memories.

15 kommentarer:

  1. Ja, det är väl lika bra att inse och erkänna att sommaren är ett minna blott. :-)
    Underbar solnedgångsbild du visar!!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!
    Det e nåke med den sommeren ja :o)
    *sukk*

    Gratulera så masse med plass i avisa og da :o)

    SvarSlett
  3. Jeg elsker høsten. Og sommeren i år har ikke vært noe å skryte av. Så jeg håper på en strålende høst. En lang høst. Og så en relativt kort vinter (gjerne bare fra 19-20 des. til 8-10 januar;) og så en deilig vår og sommer igjen :D

    Kos dere på hytta!!!

    Mon tro om jeg har fått kopp i posten idag? Glemte å sjekke idag ;)

    SvarSlett
  4. KLART vi er interessert! God tur. Jeg er definitivt et høstmenneske, blir mye fortere lei av sommeren, så jeg håper også på kalde, klare dager snart.

    Er det rett og slett en hågjel dere har fiska der, eller?

    SvarSlett
  5. Sommeren kom og gikk så alt for fort...dum det...

    SÅ gøy med Aftenposten! SKAL sjekkes ut :)
    KLEMMER

    SvarSlett
  6. Når du engang kommer neste sommer...skal jeg atter være her (hilsen hytta)!
    Ja, klart jeg er interessert, skal tråle avisa og kikke etter deg!

    SvarSlett
  7. No i helga skal vi også stenge av hytta for vinteren. Alltid vemodig.
    Fin blogg du har :)

    SvarSlett
  8. Herlige bilder! Kjenner jeg ble litt vemodig nå..liker sommeren så altfor godt! men høsten er ikke så ille da, iallefall ikke september..og oktober! Så gøy med lørdagens avis da:D
    God tur!

    SvarSlett
  9. gratulerer for det! og tak for at du stenger sommeren offisielt! jeg trengte det ; )

    SvarSlett
  10. fine sommer bilder, kjenner jeg savner den skikkelig. Untatt det med fisken da. ishj.. hehe.
    Gleder meg til lørdag, spennende! God tur sørover :)

    SvarSlett
  11. Sommeren er over nå ja. I dag våknet vi til 3 grader og tydelige tegn på at det hadde vært frost i løpet av natta.

    Så spennende med Aftenposten da! Det skal jeg prøve å få med meg. Kos dere i helgen!

    SvarSlett
  12. Så koselig blogg du har! Hvor er denne perlen da? Dumpa innom bloggen din etter et besøk hos Lille Hottentott... Kommer nok tilbake en tur seinere også :)

    SvarSlett
  13. Du er TOPPEN!!!!! Tusen, tusen takk :D:D:D

    SvarSlett
  14. Skjønner at det er litt trist å stenge for sommeren, men du og du så glad jeg er for at vi har fire helt forskjellige årstider her til lands. Nydelig hytte dere har!

    SvarSlett